Yorum ve voteler için Teşekkür ederim😀
+45 vote +15 yorum saniyenizi almaz
Sizi Seviyorum😉
_____________Kuzey Batı.
Kimdi konağa böyle destursuz şekilde giren. Annemlerden habersiz, onu geçtim korumaları atlatıp konağa giren bu adam kimdi?
Ismini yeni öğrendiğim bu kişi kimdi?
Peki ya ben aklımı kurcalamasına neden izin veriyordum. Belki Yusuf olayına kafa yormamak için.
"Mira"babamın sert bir o kadarda şefkat dolu sesi içimi ısıtırken eğdiğim başımı kaldırdım. Kaldırmamla alnımda dudaklarını hissetmemle bir an Babama kızasım geldi.
Alnımı öpen son kişi Yusuf idi. Öyle kalsın istemiştim ama nereye kadar.
"Gecikdin?" dedim sorgulayarak. Normalde hepimizden önce masada o yerini alırdı Zelal anayla. Babaanne diye miyordum. Küçükken bu kulak hitab şeklini nasıl duyduysa dildende öyle dökülüyordu.
"Yokluğum birilerine koymuş"alaylı sesi beni tebessüme iterken cevabım gecikmemişti.
"Biraz daha geç kalsaydın karalar bağlayacaktım"dediğimde ellerini saçlarıma koyup karıştırdı.
"Dilin fazla uzamış" diyen babamla omuz silkerken, arkadan Mirhan amcanın sesini duymamla duraksadım. Tek umudum gelinimli şakalar yapmamasıydı. Sarı ışık yanan trafik lambalarımın Yeşil olmasını isterdim tabi ama hayellere kapılmak daha can yakıcı olacaktı.
Çatal kaşık sesleriyle Babamın yerine geçip orurduğunu belirten bu aramızdaki işaretle derin bir nefes alıp verdim.
"Bugün bir misafirim gelecekti..." konuşmaya başlayan babamın lafını böldüm.
"Kuzey Batı beyler mi?"
"Evet. Seninle konuştumu"sesi meraklı çıkmıştı.
"Evet. Biraz fazla özgüvenli sanki kendileri"
"Nerden anladın?"dediğinde sesi git gide neşeli bir tona bürünüyordu.
"Bir daha karşılaşacağımızı söyledi"dediğimde yanımdaki sandelyenin çekilip birinin oturması bir oldu.
"Bok karşılaşır piç herif"homurdanan sesle nabızlarım kendi aleminde hızlanırken yanaklarım kızarmıştı ettiği küfür yüzünden. Onun yerine utanmıştım.
"Ne dedin Ömer?"diyen babamla alt dudağımı ısırıp avuç içlerimi birbirine sürtüp merakla cevabını bekledim.
"Miraya diyorum yeni arkadaş ayarlamışsın"dediğinde kaşlarımı çattım. Arkadaş? Kuzeyi o mu yollamıştı yani.
Yeni düşen jetonlar bana bir taraflarıyla gülerken yutkunmakta zorluk çektim.
"Miranın çevresini genişletmeye çalışıyorum. Ayrıca karışma AMCA KIZININ çevresine"amca kızına yaptığı vurgu canımı yakarken 'mesafeni koru'demiş bulunmuştu bana göre.
"Amca kızımı korumak görevim amca"soğuk ses tonu tüylerimi ürpertti.
Karşı taraftan ses gelmezken birbirlerine baktıklarından emindim.
Babamın neden böyle bir şey yaptığına anlam veremezsemde, yaptığı bu şeyin çok hoşuma gittiği söylenemezdi.
Mamasada sessizlik hüküm sürerken annem ve Medine yengenin gülüşleri konağa ayrı bir renk katmıştı.
__________
Akşam yemeğinden sonra herkesin odasına çekildiğini Aslıdan öğrendiğimde, sevinçle koluna girmiş beni odama kadar yardımcı olmasını istemiştim, tabi odaya soktuğunda gitmesine izin vermeden bu geceyi içimizdekileri dökme gecesi ilan etmiştim oda hemen kabul etmiştì.
Ben ona her şeyimi anlatmıştım. Ben ona Yusufumu hep anlatmıştın. Neyden nefret ettiğini tut, en çok neyi sevdiğine kadar. Biliyordu ve bu nedenini bilmediğim bir korku filizliyordu içimde.
"Mira ben birini Seviyorum"pat diye söyledikleri ile düşüncelerimden sıyrılmama neden olmuştu.
"Kimi?"
"Kim olduğunu boşver. Ta-tanımazsın zaten sadece içimdekileri dökeyim olur mu"dediğinde bir şey söylemezken başımı salladım. "Tamam"
"Ilk gördüğümde sol tarfımda hissettiğim baskı içimi kıpır kıpır etmişti Mira. Yandan geçerken öyle bir baktıki bakışına tutuldum. Sendede öyle oldu mu?"diye ani sorusuyla gülümsedim.
"Ben kendimi bildim bileli Yusufun dibindeydim. Sadece duyguların farkındalığında olmamak sonumuzu getirmişti. Şimdi olanları sende görüyorsun. Daha nasıl göründüğûnü dahi bilmiyorum.Görūnūs zaten umrumda değil ama yüzü ezberleyesim var"dediğimde saçlarımda ellerini hissettim.
"Uzun boylu. Böyle 1.80 felan vardır. Esmer erkek çok yakışklı. Göz rengini bilmiyorum biliyor musun. Bakıştık ama heyecandan rengine odaklana mamıştım. Kirli sakalları tenine öyle bir uyum sağlamışki kendisine bakanları ikinci kez bakmalarına tevşik ediyor" dedikleriyle gözlerim dolarken ne yapacağımı bilemedim.
Yusuftan bahsetmiş olmasın Allahım.
"K-Kim?"
"Sevdiğim" demesiyle acıyla soluklanırken bian ondan nefret ettiğimi hissettim. Kısa süreliğine.
Arkamdan vurmazdı değil mi. Ben ona sevdamı anlatmışken o sevdama göz dikmezdi değil mi?"Ismi Ali" demesiyle içime su serperken rahatlama hissi bedenime yayıldı.
Ali.
"Noldu rengin solmuş sanki" endişeli yaklaşımına gülümseyerek "Yok bişey ya.."diyerek geçiştirdim.
Sıradaşımdan bian şüphe etmiştim resmen.
Bu iģrenç.
"Neyse ben gideyim sen dinlen,uyu" ayaklandığını anlarken 'Tamam'dercesine başımı salladım.
Yanağımdan öpmesi ve kapı sesinin açılıp kapanması bir olurken arkasından güldüm.
Yatağa uzanırken üzerimi örtme gereği duymadım velakin buralar yanıyordu heleki Yusufun yan odada olduğunu bilmek heycan kat safamı arttırıyordu.
Sağ elimle sol kolumu cimciklerken silkelendim.
Sevgilisi var Mira frenle kendini, desemde gaza basmaktan çekinmiyordum. Benzin bedavaydı.
Beni kıskanmış olma ihtimali yüzde kaçtı acaba? %2? Belki.
Bugün kimin ne yaptığına zaten pek anlam verememiştim. Tuhaf bi gündü.
Babamın daha doğrusu onun tabiriyle'Çevremi genişletme' gereksinimini boş bulsamda sesimi dahi çıkartamamıştım.
Kuzey Batı...Esrarengizin kimliği ifşa olurken ondan korkulmayacağını anlamıştım.
"Bok karşılaşır piç herif"
Zihin boşluğumda sesi yankılanırken heyecanlanmadım değil.
Bence kıskandı. Yeni umutlara hayallere bu cümlesiyle yelkenler açarken sonradan acı gerçekle buz dağına çarpmak...
Göz kapaklarım ağırlaşıp uykuya teşebbüs ederken beni, isyan eden bedenime zorluk çıkarmayıp gözlerimi kapadım.
Aradan kaç dakika geçti bilinmez ama açılan oda kapısının sesi kulaklarıma ulaşırken, aşina olduğum ferahlatıcı kokusuyla ise uyku sersemliği ile gülümsedim iki dudağımın arasından dökülen kelimeden bi habersiz.
"Yusuf'um...Seviyorum"
"Bende"
Boğuk çıkan sesi söylediği şeyi anlamama yardımcı olmasada kokusu, bedenin doğru adreste olduğunun ispatı olduğuna eminidim.
_____________
Kısa demeyin aceleye geldi, üzgünüm.😯
+45 vote +15 yorum SANIYENIZI ALMAZ😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrılık Zor #Wattys2018
Ficção GeralKollarını belimde hissettiğimde nefesim kesilirken ensemde yer edinen dudakları sonumun olacağının habercisiydi. "Seni Seviyorum Amca kızı" "Sana deliyim Amca oğlu" _______ Bir Kuma Hikayesinin 2.serisidir( Kuma kitabını hikaye için okumak zorunlu d...