14.Bölüm A.Z

6.4K 337 48
                                    

+55 vote +25 yorum

Ithaflar:aysglkp zara123zaar busranur890

❤❤❤

Kaderin cilvesi bile bi başkaydı.
Dün sabah mutluluktan uçururken beni şimdiyse arkasını bana dönmüş bir yerleriyle gülüyordu.

Sabah babamın dediklerinden sonra Yusuf'unsa son laflarını edip gidişinden sonra yanıma bir daha gelmemiş konakta dahi olduğundan bile şüpheliydim.

"Mira hadi kızım giy şunuda inelim aşağıya"diyen annemle ellerimi dizleri dizlerime vurdum.

"Gitmek istemiyorum"dedim.
Geçen saniyelerin ardından ellerini dizlerimin üstündeki ellerimin üzerinde hissettiğimde önümde diz çöktüğünü anladım.

"Baban söz vermiş kızım. Git, git ki niyetini söyle. Aklına ne gelirse. Sende uzak dursun veya me bilim arkadaştan öte olamayacağınızı felan. Ama öyle peşine düşecek gibi birinide andırmıyor. Niyetini yanlış anlamışta olabilirsin"dedi baş parmağıyla elimin tersini okşayarak.

Ben adamın nasıl bir tip olduğunu bilmiyorum ki onu yorumlayayım.

Yusuf'un davranışlarıyla hafif bi ititcilik oluşmuştu sadece Kuzey Batı'ya. Kararsızdım.

🎈

Ezgi den...

"Nedir yiğidim bu sinir"dedim sinirle kasılan yüz hatlarına karşın.

Omzunun üzerinden bana baktığında sağ elimi havaya kaldırıp ağzıma fermuar çeker gibi yaptım. Ciddi anlamda sinirliydi. Nadiren rastlardım bu hallerine.

"Samet gelecek mi? Bir şey söyledimi sana"diye sordum sessiz kalmaya dayanamayarak. 3 dakikadan fazla sessiz kalamıyordum. Yapım sağ olsun.

"Pezevenk yol verdi. "dediğinde ilk başta ne dediğini kavrayamasamda sonradan düşen jetonla elimi kolumu nereye koyacağımı şaşırdım. Üzülmemiştim. Neden bilmiyorum sadece biraz hayal kırıklığına uğradım.

Hayır suç bende ne diye gelir diye umut ettiysem.

"Kafanı dinlersin biraz. Sonrada Istanbulda'ki yeni başlayacağın işe konsantre olman senin için daha iyi olur"dedi bana yeni kurallar sunarken. Haklıydıda.

Ona doğru yaklaşıp kolunun birine sarıldım. Bazen karşıma Yusuf çıkmasa hangi durumda olurdum bilmiyorum. Kolunu öpüp kafamı koluna yasladım.

"Senin canını sıkan konu ne peki?"
Boşta olan eliyle alnını ovup lafa girdi.

"Mira bir kaç saat sonra Kuzeyle buluşmaya gidecek"dediğinde ağzım 'o' şeklini aldı. Ciddi miydi.

"Sende onlarla git"dediğimde yeniden bana baktığında "Bakma öyle korkuyorum...Sadece madem kıskanıyorsun git takip et onları. Ne yapıyorlar veya Miraya ters bi hareketinde olaya dalarsın" dediğimde dediklerimin haklılığıyla kendi kendimi alnımdan öpmek istedim. Bazen nasıl mükemmel bir varlık olduğumu düşünmeden edemiyordum.

"Hadi sende git gez biraz midyatı gez güzelliklerini gör"az önce söylediklerimi geçiştirerek söyledikleri şeyle onu onayladım.

Ayrılık Zor #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin