Ayazın elena hakkında düşünceleri

20 5 0
                                    

AYAZIN AĞZINDAN
Elenayı gördüğümden beri çok beğendim ve hoşlandım herkese karşı kötü olsamda ona bu karakterimi yansıtamıyordum. çok tatlı bir kız ama onun gözlerinde bi korku görüyorum nedense bunun sebebini öğreneceğim. tam istediğim aradığım kız tipiydi elena sarışın ela gözlü ama beni kendine çeken birşey vardı çok tuhaf bi kızdı. sanırım elenaya aşık olmaya başlıyordum...
RANANIN AĞZINDAN
Elena çok iyi çok tatlı sıcak kanlı biriydi hemen arkadaş olduk ve yeni gelmesine rağmen en best kankamdı ilk aşklar kavgayla başlar deselerde ilk dostlukta kavgayla başlıyordu bence merdivende çarpışmasaydık  eğer yakın arkadas olamazdık. ilk günden hareketleriyle ayazdan hoşlandığını belli etti ama bana söyleyememesi çekinmesindendi sanırım konuştum " elena ayaza karşı birşeylermi hissediyorsun" dedim "yoo hayır arkadaş gözle bakıyorum ben ona " dedi yani ilk günden güvenmemesi normal ama seviyorsa ilerki zamanda çıkmaları için elimden geleni yaparım elena mutlu olsun o benim arkadaşım ayazda arkadaşım aslında yakışıyorlar ayazla mı konuşsam elena nasıl bir kız diye ama elena bana hislerini söylemediki ona göre gidip konuşayım söylese kesin cevap verse aralarını yapardım.

BU BENİM HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin