rana bana herşeyi anlatmıştı

15 3 0
                                    

" ne oldu rana bu ne hal iyimisin?"dedim
"elena seninle özel konuşmam gereken bişey var size gidelimmi " dedi
" olur" dedim
bize gitmiştik ve kola bisküvi falan ikram ettim ve anlatmaya başladı " elena ben geçen sene ayazı gördüğüm an çok hoşlandım ve ben bunu ayaza soyledim ama ayaz beni kardeşi gibi gördüğü için bunu duymamış olayım dedi ben zaten daha üstelemedim ve unutmaya çalıştım unuttum " dedi
benim gözlerime bakarak bişey dememi bekliyordu bende " ee?" dedim " eeesi unuttum elena artık öyle birşey hissetmiyorum ama bilmeni istedim yinede aramızda sır olsun istemedim gecmiş konu olsada bilmen gerektiğini düşündüm ama eğer dersen bundan sonra konuşmamamız daha doğru saygı duyarım." dedi ve ben " yani hoşlanmışsın ama aranızda yaşanmışlıklar olmadığı için ayazında pas vermemesi durumu unutman kolay olabilir ve unutmuşsun gecmiş geçmişte kalır ama eğer bundan sonra kulağıma birşey gelirse iletişimimi keserim" dedim ve "tamam zaten oyle bişey olmayacak güven bana" deyip gülümsedi bende gülümsedim " ee anlat ve soyle seviyormusun " dedi bende " rana ben çok seviyorum onu görünce kalbim dalağımla yer değiştiriyor resmen " dedim güldü " eee bu böyle olur tabi seviyorsun sonuçta " dedi ve gülüştük sonra ayazı ayarlamanın yolunu bulmaya çalıştık araştırdık ve kendime değişim yapmam gerekiyordu küçük dozlarda kokumu dahada romantik bi kokuyla yer değiştirebilirim diye düşündüm . ve saç modellerimi dahada çoğalttım kıyafetlerime özen gösterdim ve sanki ayaz beni keşfetmişti..

BU BENİM HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin