ayaz bana çıkma teklifi etti ❤️

11 3 0
                                    

uyuyordum kapı çalındı açtım ayaz karşımda elinde poğacalarla duruyordu direk poğacalara dalarken buldum kendimi ve ayaz gülüyordu " prenses acıkmış sanırım " dedi bende güldüm haftasonu olduğu için " gel gezelim seninle " dedi ve ben "olur bekle hazırlanıp geliyorum " dedim salonda oturup bekliyordu spor bi kıyafet giydim ve yanina gittim sonra " vay vay vay prenses ne güzel olmuş böyle " dedi o kadarda güzel değildim ne abartıyorsa. çıktık bi cafeye gittik kızlar ayazdan gözünü alamıyordu ve ben cok sinirlenmiştim " kalk gidiyoruz ayaz" diyip elini tuttum "elena daha sipariş bile vermedik nereye gidiyoruz " dedi "daha sakin bi yere" dedim anlamıştı kıkırdıyarak " kıskandınmıı sen" dedi " evet" dedim birden bana şaşkın şaşkın baktı "noldu kıskanamammı " dedim "yoo kıskanırsın " dedi ve düzgün bi restorana gittik ve orda orta yaşlı insanlar vardı böyle daha iyiydi bence sonra konuştuk falan yemek yedik üstüne kahvemizi içip eve dönüyordukki elimi tuttu ve " elena ben senden hoşlanıyorum " dedi ben şoka girmiştim tabi " bişey demeni bekliyorum" dedi ve ben " ne diyeceğimi bilemiyorum" dedim " utanma eğer bana karşı bişey hissediyorsan lütfen açık ol" dedi ve ben " evet ayaz bende senden hoşlanıyorum ilk günden beri" dedim ve "benimle çıkarmısın elena " dedi "evet" dedim ve elimi sımsıkı tuttu "bu eli hiç bırakmayacağım söz veriyorum" dedi ve çok mıtlu olmuştum.

BU BENİM HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin