ranaya bu rüyayı anlatmam lazımdı

25 4 0
                                    

sabah kalktım ve hazırlandım zil çaldı ayaz olmalıydı ve açtım "hadi okula gitmiyormuyuz  geç kalacağız prenses " dedi "geliyorum geliyorum " diyip kapıyı kapattım çıktım. durakta servisi bekliyorduk geldi ve servise bindik yer kalmamıştı nasıl olur ya ? daha dün yer vardı neyse ayakta durduk ayazla servis bi an durdu ve ben ayazın üstüne düştüm herkes gülmüştü çok utandım "kusura bakma ayaz tutamadım kendimi servis birden öyle duru.."

"yooo önemli değil aslında" diyip gülmüştü. okula geldik ve ben direk rananın yanına gittim. rüyamı anlatmaya başladım ve bana "yani kanka beni biliyorsun ben ayaza yavşamam yani bana güvenmiyor musun?" deyince " ya saçmalama güveniyorum tabikide o ne söz " dedim ama birden suratı asıldı ve gitti anlamamıştım neyse ayaz geldi yanıma koluma girdi birden " yaa ayaz napıyorsun ya koluma girmen için izin aldın mı? " dedim sinirli sinirli.
" izin almam gerekmiyor prenses " diyip göz kırptı. derse girdik rana iyi görünmüyordu " rana iyimisin yoksa bilmeden kalbinimi kırdım? " dedim.
"yo kanka iyiyim keyfine bak sen ya" diyip hafif gülümsedi "pekii" dedim. ve okul çıkışı ayaz geldi yanıma "hadi prenses gidelim " dedi tam gidiyorduk rana koşarak ve ağlamaklı gelip " e-elena s sana bişey demek istiyorum " dedi ben ne olduğunu anlayamamıştım.

BU BENİM HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin