EVE DÖNÜŞTE

20 5 0
                                    

ELENANIN AĞZINDAN
okul çıkışı servise bindiğimde ayazla aynı servisteydik gülümsedi "yanıma gel prenses" dedi bende gittim oturdum yanına kalbim öyle bi atıyorduki sesini duyacak diye çok korkuyordum kolu koluma deyiyordu bana kafasını çevirip "elena sen çok değişik bi kızsın ya " dedi eğer bende yüzümü ona dönsem öpüşebilirdik o kadar yakındı bana ben yine önüme bakarak " yoo ben normal biriyim " dedim kıkırdadı " ne oldu ya ben komik birşey demedim" dedim " sana gülmedim zaten " diyip trip attı ergence değilmiydi bu tavırı ? . neyse durağa geldik aynı yerde indik dedim " sen sabah burdan binmedin nie burdan iniyorsunki " oda "beni sabah babam getirdi " dedi ve yürüdük aynı mahalleye geldik içimden hayır ya aynı mahallemi bide aynı sitede oturuyomuşuz diye içimden güldüm . bi baktım aynı siteye ilerliyoruz allahım olamaz diye içimden haykırıyordum bi baktım kapıya geldik birbirimize şaşkın şaşkın baktık ayaz " hayır olamaz ya biz aynı sitedemiyiz dedi ve güldü bende " maalesef öyle oldu biraz dedim" ve ikimizde gülmeye başladık site 10 katlıydı ve çift daireydi biz 7. katta oturuyorduk asansöre bindik ve "kaçıncı kat " diye sordu ayaz "7" dedim. güldü " ne oldu ya yoksa aynı kattamıyız " diyip gülümsedim " evett bak tesadüfe ya " dedi oda gülümsedi bana ve eve geldiğimizde karşıda oturuyordu zile bastı annesi çıktı anne bak yeni sınıf arkadaşım diye tanıştırdı beni çok değişik olmuştum kayınvalidemle ilk gün tanışmıştım çok şanslıydım ve karşımda oturuyorlardı bu büyük bir şanstı. ayaz " elena yarın ben seni alırım beraber gideriz okula hep öyle yapalım tamammı " dedi "tabikide ayaz " diyip gülümsedim "görüşürüz" diyip içeri girdim. ve annem hala evi topluyordu biraz yardım ettim babamdan sonra babalığı ve anneliği bana o yapmıştı 10 yaşındayken ben babamla ayrıldılar şiddetten dolayı ve ben bu yüzden babamla konuşmuyordum sonra ranayla konuştuk telefonda ve ayazla ilgili ağzımdan laflar almaya çalışıyordu zorluyordu beni bende telefonu yüzüne kapattım .. akşam yemeğini yedik ve uyudum rüyamda ayaz ve ben evleniyorduk üstümde balık tarzında güpürlü gelinlik vardı çok güzel olmuştum hafif şeftalı tonları makyajım ve  dağınık bir topuzla  baya güzeldim kır düğünü yapıyorduk ve ayazda siyah takım elbiseyle çok yakışıklıydı ve sonra olan oldu rana gelip ikimizide silahla vurmuştu o an kalkıp ağladım çok kötüydü en güzel günümde gelinliğim kanlar içerisindeydi korktum ve ranayla ne alaka oldugunu anlayamadım..

BU BENİM HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin