3.deo

70 11 0
                                    


Jutro je,bude me zraci sunca i ustajem sa osmehom.Odlazim u kupatili i obavljam jutarnju higijenu.Vracam se i namestam svoj krevet.Smisljam sta cu da obucem.Odlucujem se za crnu majcu na kojoj belim slovima pise  Keep calm and never give up.Uz to uzimam iscepani sorc.U kuci je jako toplo i ako je zima.Silazim dole i vidim da nikog nema,verovatno svi spavaju ili su otisli negde.Uopste me nebi cudilo uvek to rade.Uzela sam daljinski u nadi da cu naci neki dobar film.

Pronalazim jedan od mojih omiljenih filmova.

"Van Helsing"

Sedam za fotelju udobno se smestajuci ali setim se da bi mi trebalo nesto za grickanje.Otisla sam do kuhinje.Na kuhinji je stajala mala ceduljica.Pored cedulje je bila torta u obliku srca.

"Draga nasa Storm,
SRECAN TI RODENDAN!
Zelimo ti puno srece i uspeha
I da nas i dalje vodis uspesno kao sto si i do sada.

P.S. Nadamo se da ce neko uspeti da osvoji tvoje ledeno srce....hihi.

VOLIMO TEE..❤

Odjednom sam cula vrisak od kojeg sam poskocila sam u mestu.Dotrcali su do mene i svi smo se zajedno zagrlili.

"Jebote vrisnuli ste kao da vas neko kolje.Jel vi mene hocete da naosite na dusi?"

"Jebiga Storm navikni se da imas ludake za prijatelje."rekao je Daniel sa kezom od uveta do uveta.

Na to smo svi prasnuli u smeh.

"Ja stvarno ne znam sta bih bez vas"dotrcala sam ih i zagrlila.

Bacili smo se na jedenje torte.Naravno po obicaju cela faca mi je bila umazana slagom.Torta je posle 20.min nestala kao da nije postojala.Bilo mi je drago zbog toga.Posle sam odlucila da odem do svog stana i da tamo provedem neko vreme sama.

Kada sam stigla uzela sam da citam knjigu otpijajuci gutljaj po gutljaj kafe.

Iznenada se zaculo zvono na vratima.Kada sam ih otvorila videla sam svoju drugaricu koja se zove Mia.

"Srecan ti rodjendan Storm.

Skocila mi je u zagrljaj i poljubila me.

"Hvala ti Mia!" rekla sam uz osmeh na licu.Donela mi je jedan jako lep poklon.To je bilo jedno cokoladno srce napunjeno raznim cokoladnim bombonicama.

Sele smo i pricale o raznim temama.

"Jeli da te pitam nesto...jel ima neki decko,neko ko ti se svidja."

"Mia znas da od kada sam ostavila pre dve godine onog skota Zana nisam bila u nikoga zaljublenja, sumljam i da cu ikada biti,tada sam se slomila i necu dozvoliti da me iko ikada vise povredi.Ostacu ledena do kraja."

"Okej ledena kraljice ostani sama ceo zivot."pocela je da se cereka kao lud na brasno.

Nastavile smo i dalje da pricamo o ne tako bitnim temama...

Komentarisite znacilo bi mi😘😘💋❤

An invincible WEREWOLFWhere stories live. Discover now