4.deo

75 12 0
                                    


Mia je odavno otisla a ja sam ostala sama u stanu...
Nasla sam jednu zanimljivu knjigu...Zamutila sam milksejk i uzela knjigu...
Vreme je letelo nisam ni shvatila da vec 3 i po sata ovde sedim...Bilo je vreme da krenem.

Hodala sam polako i uzivala u hladnom zimskom vazduhu...

Ja sam debil..zaboravila sam da je sutra je kraj zimskog raspusta...i prepodnevna smo smena...

Usla sam u kucu i svi su sedeli u dnevnom boravku

Svi su izgledali srecno...
Oni su moja porodica i ja ih mnogo volim a i oni mene...

Liza:"Oho pobegulja se vratila...Na to sam se nasmejala.Ona je uvek uspevala da mi izmami osmeh na lice.

"Nisam pobegla samo mi je bilo potrebno da budem sama".Rekoh joj i prekorih je pogledom uz osmeh..

"Ma ne samo si neprimetno izasla iz kuce i nije te bilo pet sati".Svi su se slozili i prasnuli u smeh.Da pogled ubija ja mislim da bi svi sad lezali mrtvi na podu.

"Nego ja idem da spavam sutra pocinje pakao".Rekoh kroz smeh.

"Mislis skola".Rekla je Moon smoreno.

"Ups moja greska skola nije pakao to je raj,tamo si svi nastavnici divni i svi su na leba da ih mazes.Iz slavina tece duggaa i sve je kao med i mleko.MALO SUTRA.

Na to se zakikotala i otisla. Ja sam neko vreme stajala u hodniku i gledala u jednu tacku.To me je nekako smirivalo.Mozda mislite da sam luda ali eto.

Posle buljenja dobrih pet minita usla sam u sobu i otisla pravo u kupatilo.

Obukla sam svoju bebi dol pidzamu.Namestila sam alarm u sest ujutru da me probudi jee mi treba vise vremena da se spremim.

Jutro je bude me alarm.Mrzim kada moram da idem u srednju skolu.Ustvari mrzim skolu kao kulturno obrazovnu ustanovu.Sta vas uce tamo. tamo...naprimer pored sto vas iz mate uce korene,nastavnici vam daju los primer kako da budete sto gori,namrgodjeniji i dosadniji.Jer po njima je to savrseno...po meni neee.

Ja sam uvek bila retard koji je majce na kratke rukave nosio usred zime.Meni to nije bilo cudno s obzirom da je moje obelezje led.Volim zimu i rodila sam se u januaru.Dakle obukla sam belu majcu na kojoj pise
Never say never.Uz to sam obukla crne farmerke i obula crne duboke cizmice.

Nisam se preterano nasminkala.Stavila sam alajner koji je savrseno isticao moje tamno braon oci,maskaru i labelo.Svoju braon kosu sam pustila da pada.Obukla jaknu i uzela ranac.

Isla sam polako i uzela slusalice kako se nebi smarala dok idem u sk.

Stigla sam pet min. pre pocetka casova.Sve je bilo isto bolje receno monotono.Isla sam tako do ucionice.Prvi cas nam je bio hemija.Bas je bilo smaranje.Jedva sam izdrzala 45 minuta.Skupila sam stvari u ranac i izasla.Udarila sam u nekog.Poskocila sam dva metra unazad i pala na dupe.Kada sam podigla glavu videla sam decka crne kose,i tamno braon ociju bas kao mojih.Telo mu je bilo savrseno svaki misic mu se ocrtavao ispod uske crne majce.Cekaj bre...Da li se meni cini ili me je on opekao!?Mogu se zakleti da sam osetila jaku toplotu koja izbijala iz njega.Ma ne nije moguce...nema sanse da je on vukodlak i da nosi obelezje vatre..ili ipak jeste.Moram to da saznam.

"Da li si ok?"rekao je sa zabrinutim izrazom lica i pruzio mi ruku.

Kada su se nase ruke spojile osetila sam kako me ruka jako pece.Pocinjem sve vise da verujem da je to on.

"Da da...sve je uredu.Izvini sto sam te udarila.Trebalo bi vise da pazim kada hodam."ja sam bolesnik.

"Nema problema opusteno".rekao je i imao je jedan od onih smekerskih osmeha "Uzgred zovem se Stefan."

"Tijana drago mi je."nasmesila sam mu se.

"Tijana,to je bas lepo ime za tako lepu devojku."

WTF nemogu reci da mi ovo nije prijalo.Ali ipak nisam htela da vidi to.

"Hvala."rekla sam onako malo hladno.

"Nema na cemu lepotice."To lepotice je naglasio.

"Trebala bi da krenem na cas."okrenula sam se i krenula.

"Mala!"prodrao se.

Okrenula sam se.

"Vidimo se uskoro."

Samo sam ga pogledala i otisla.

Boze moram da saznam da li je on taj.Da li je on onj koji nam treba.Poludecu...da li je moguse da mi se svidja...nema sanse ja se ne zaljubljujem tako lako procice me vec sutra.On je samo arogatni kreten koji je do sada imao puno devojaka.

Stefan P.O.V

Ova devojka je na neki cudan nacin jako tajanstvena.Imam neki cudan osecaj kada je ona u pitanju.Kada sam joj pruzio ruku,njen dodir mi je ledio kozu,kao da ju je zamrzla.Sta ako je ona vukodlak sa obelezjem leda.To onda znaci da nijima nedostaje vukodlak sa obelezjem vatre tj.JA nista nije iskljucivo ali ipak moram da proverim i budem siguran.Ne znam zasto ne mogu da je izbacim iz glave.Njen pogled,oci boje cokolade mi nedaju mira.Duga braon kosa,vitko telo sve je na njoj savrseno.ona je jednom recju boginja.

Moram da je izbacim iz glave na kratko moram kod direktora da vidim u koji sam razred upao i onako sam zakosnio vec dosta..

An invincible WEREWOLFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin