7.deo

63 10 0
                                    


I dalje ne mogu da verujem...sta on misli da moze da ima sve sto pozeli..E pa grdno se prevario.Misli da sam ja predmet koji moze da kupi ili osvoji u bilo kom trenutku.Osecam kako mi se nesto steze oko srca.Osecam kako mi se u ocima  skupljaju suze,ali ih uprkos svemu zadrzavam,ja nisam slaba  osoba.E pa Stefane ne cemo tako da igramo...SADA IGRAMO PO MOJIM PRAVILIMA...

Dosla sam kuci i usla u moju sobu.Toliko sam bila besna i iznervirana da to ne moze da se opise recima.Samo sam zelela da budem daleko od svih problema koji me okruzuju i guse...Otisla sam da se istusiram i to me je stvarno smirilo...

Obukla sam crne helanke i i sivu majcu na kratke rukave..I krenula napolje ni sama ne znam kuda..Trcala sam i to bez prestanka.Bes je strujao mojim telom.Sada sam se nalazila u sumi.Poprimila sam oblik vukodlaka.Stala sam na kamen i pocela da zavijam.U mom zavijanju se moglo oseti tuga i bol koju osecam.

Cujem suskanje iza sebe,polako se okrecem da bi bolje cula sta se desava oko mene.

Iz grmlja izlazi decko braon kose i morsko plavih ociju.

Polako je koracao prema meni a moj strah se sve vise i vise pojacavao ali nisam to pokazala.

"Zdravo, izvini ako sam te uplasio..inace zovem se Luka."

"Umm nista?Ja sam Tijana."

"Pa koliko vidim i ti si vukodlak kao i ja.Ja sam omega."

"Da, ovaj ja sam alfa..

"Wow nikada uzivo nisam video vucijaka sa belim krznom i crvenim ocima...
Legenda kaze da je postojao vucijak sa obelezjem leda zvao se Dominik.Bili su tu i ostali elementi..i svako je na vratu imao svoj beleg.

"Da,ovaj ja bih nesto da ti pokazem..."rekla sam malo uplaseno jer nisam znala kako ce da reaguje na to sto ja na vratu.Imam isti beleg kao i Domino zato sto sam ja njegov zamenik mi smo ustvari druga generacija na neki nacin.

Otkrila sam svoju desnu stranu vrata na kojoj se nalazio beleg u obliku vucije sape sa ledenicama umesto kandzi i oko sape su takodje bile sante.On je gledao cas u mene cas u moj beleg na vratu...Bio je i vise nego zbunjen i iznenadjen.

"T-ti?T-t-ti si jedan od cuvara elemenata?

"Pa moglo bi se tako reci.Nije bas cuvar,ali slicno tome..."

"WOW samo to mogu reci u ovom trenutku..Jebote pa ja stojim ispred vucijaka sa obelezjem leda...sta ce mene sve snaci u zivotu..Huh."

Na to sam pocela da se smejem kao ludak, moj smeh se orio celom sumom.Setila sam njegovog lica kada sam mu rekla sta sam..

"Sta ti je zasto se smejes kao neki manijak?"pitao je vidno zbunjen.

"Tvoj,tvoj izraz lica je bio neprocenjiv kada sam ti rekla sta sam."

"Izledao si kao da si video djavola...hahahah."

"Ha-ha jako smesno.."

"Pa i jeste.."nastavila sam da se smejem kao da mi zivot zavisi od toga pa mi se i on pridruzio.

An invincible WEREWOLFOù les histoires vivent. Découvrez maintenant