Ispostavilo se da je Luka jako drag decko, stoga smo razmenili brojeve telefona kako bi ostali u kontaktu.Vratila sam se kuci i odspavala sam malo.
Kasnije sam sa coporom otisla u lov.Otisla sam po Nikolasa,prosli put je uspeo da se izvuce a sada definitivno nece uspeti.
Krenuli smo u sumu.Na isto ono mesto gde smo prosli put imali borbu se osecao njegov misris,ali ne njegovo prisustvo.
Niti od njega niti od njegovih vampira.Znaci da je bio relativno skoro ovde.Naravno svi mi smo bili reseni da sto pre to zavrsimo.Nije nas jedini neprijatelj,a samim tim sto ga pre sredimo imacemo vremena da se otarasimo ostalih.
Suma kojom se trenutno krecemo nije ni malo obicna.Ima naziv "Suma Vrisaka" i u vezi nje postoji jedna legenda za koju svi pricaju da je istinita.Jedino je vazno da sta god cujes dok hodas njenim stazama ne smes da se okrenes ni po koju cenu.
Dakle,kada udjes u nju i predjes odredjeni put,cuces glasove svojih voljenih koji te dozivaju da se okrenes.Te glasove proizvode duhovi cije su duse zarobljene u toj sumi.Ako nastavis i dalje da hodas ne obaziruci se na ta dozivanja ona ce se pretvoriti u krike i pozive u pomoc.
Duhovi ce perfektno izimitirati glas vasih voljenih kako urlicu i zapomagaju,jer duhovi simuliraju sve to samo kako bi se vi okrenuli,i kako bi oni uzeli vas zivot i zarobili vas da vasa dusa bezciljno luta sumom kao i oni.
To se desava na svaka dva dana i mnogi su tako napustili ovaj svet.Sto obicnih i radoznalih ljudi,sto nas mitskih bica.
Mi smo navikli da idemo kroz nju jer jedino se preko nje moze doci do Nikolasa.
Uskoro smo stigli tamo a on nas je cekao.Kao da je osetio,kao da je bio spreman.
Sa njim su bili njegovi saradnici.Krenuli smo u borbu,njegovi protiv mojih,ja protiv njega.Bacala sam sve moguce ledene cini ali retko koja ga je pogodila.Vampiri su jako brzi.Zaledila sam zemlju,ali on to nije video jer su to kamuflazne cini.
Iskorostila sam trenutak njegove slabosti i scepala ga i otkinula mu glavu.
Ali on jos nije gotov.Telo svakog vampira treba da se spali nakon sto mu se iscupaju udovi.
Njegovi podanici su se automatski predali,jer bez vodje su slabi.Pobili smo ih sve,jer u ovom svetu nema mesta za zaljenje takvih kao sto su oni.Puno ljudi umire zbog njih umire,ali se mi svim snagama trudimo da ih zastitimo od vampira.
Osetila sam nepoznat miris,ali te morsko plave oci koje su specificne bi uvek prepoznala.
Luka,koji djavo ti trazis ovde...
I posleee mnogoo mnogoo dugo vremena evo ga ocekivani ali kratak osmi nastavak ove price.Redovni nastavci ce izlaziti tek od polovine jula,kada ja budem zavrsila sve svoje obaveze.Takodje procitajte moju novu pricu "Iskra" jer bi mi zaista mnogo znacilo.Pozdrav! T xx
YOU ARE READING
An invincible WEREWOLF
WerewolfDesava se neverovatan preokret mladog vodje kada se u zivotu Night Storm pojavice se decko koji ce joj pomutiti razum..Ona do tada nije bila svesna je da sve sto trazi je u njenoj neposrednoj blizini..A to je vucijak sa obelezjem vatre i ljubav nje...