Byun Baekhyun 20 . yaş gününde yurttan sokağa atılmasıyla celladıyla tanışmıştı.
Park Chanyeol 24 yaşında içindeki savaşı küllendirip yeni bir savaş ilan eden gençle tanışmıştı.
.
.
.Chanyeol sabahtan beri onu bulan aksiliklere söverek arabasını arkadaşlarıyla buluşacağı bara sürerken az önce evde çıkan kaosu düşünmek istemiyordu.
Babası okulu bittiğinden beri şikette çalışması için zorlarken Chanyeol bir süre zenginliğin tadını çıkarıp parasını etrafa saçmak istiyordu ve öyle de yapacaktı.
Ailenin tek çocuğu olduğu için babası kartlarını gözünü kırpmadan iptal etse de annesinden aldığı destekle kendi hayatını rahatlıkla sürdürüyordu. Bu her zaman böyle olmuştu.Kendi içindeki savaştan çıkıp yoldaki karartıyı son anda fark edip arabanın frenine bastığında ağzında koca bir. "Siktirr" çıkmıştı.
Arabadan indiğinde ilk kollarını gördüğü insanla korkuyla yutkunsada çarpmadığına emindi. Frene zamanında basmıştı.
Sakin adımlarla yerde uzanan bedenin önünde geçip durduğunda üzerindeki eski püskü elbiseler ilk dikkatini çeken şey olmuştu.
Ayakkabılarının ucuyla on beş, on altı yasalarında görünen çocuğu kalçalarında dürterken çocuğun titreşen göz kapaklarıyla rol yaptığına emin olmuştu.
"Hey kalk yerden rol yaptığını biliyorum. Sana çarpmadığıma eminim. Çekil yolumdan. " demesine rağmen yerdeki çocuk kıpırdamayınca sürücü tarafına ilerleyip konuştu.
"Kalkmazsan tekerleklerin tadına bakarsın gerizekalı" öfkeli ses tonuyla konuştuğunda yerdeki benden oflayarak kalkmıştı.
Chanyeol bilmiş bir tavırla gülümsediğinde gülümsemesi saniyesinde havada asılı kalmıştı.
Genç çocuk ayağa kalkmış cılız bedenindeki kirleri silkeleyip, saçını düzelttikten sonra ona dönmüştü.
"Yemediğine göre direk konuya geçeceğim. Yurttan bazı nedenlerden dolayı atıldım. Ve kalacak bir yere ihtiyacım var. Bunun içinde seni seçtim.Evin nerede? "Diye arabanın ön kapısını açıp bindiğinde Chanyeol gördüğü güzel yüzün etkisinden çıkarak sinirle kapıyı açıp kafasını eğdi.
"Kimsin?''
"Az önce söyledim ya yurttan atıldım diye. Evsizim ve sen beni evine alacak hayırseversin. "
"Oradan bakınca hayırsever biri gibi mi görünüyorum? "Diye Chanyeol de arabaya bindiğinde Baekhyun tamamen ona dönmüştü.
"Hadi ama önüne ne gelirse becerecek tip var sende ve bende önüme kim gelirse becermesinie izin verecek ruh halindeyim. Anlaşma yapalım. Sen beni becer, ben evinde kalayım ha, ne derdesin? Karşılıklı çıkar ilişkisi"
Chanyeol derin bir nefes alıp şuan bu konuşmayı beyninde tarttığına bile sövecekken yan taraftan yakalarına uzanan elle nefes almayı kesmişti.
"N-ne yapıyorsun? " diye ağzında kelimeleri gevelerken yan taraftaki çocuk kucağına geçmiş parmaklarını yumuşak hareketlerle aşağı yukarı hareket ettirmeye başlamıştı.
"Ben mi? Sadece deneme sürüşü yapacağım ve adım Baekhyun. İnlersin belki diye söyliyeyim dedim" diye Chanyeolun ensesine yerleştiriği ellerini birleştirip şaşkın olanı kendine çektiğinde dudaklarını vakit kaybetmeden birleştirmişti.
Chanyeol dudaklarındaki sıcaklıktan sonra dudaklarının arasına girmeye çalışan pütürlü dokuyla ve aşağıya yapılan baskıyla kısık bir inleme yuvarlanmıştı ağzında.
Baekhyun ısrarla ıslak öpücüğüne devam ederken Chanyeol tuhaf durumu siktir edip üzerindeki bedeni biraz daha kendine yapıştırarak öpücüğü ateşli hale getirmişti.
Ortamdaki ısı artarken Baekhyun öpüşmeyi bozmadan Chanyeolun üzerindeki ceketi aşağıya sıyırıp tişörtle kalmasını sağladığında,Chanyeolde onun üzerinde ince tişörtü atıp üstünün çıplak kalmasını sağlamıştı.
Karanlık caddenin kötü ışıklandırması yüzünden üzerindeki çocuğun vücudunu tam göremesede seksi ve ateşli olması şuan tüm sinirini ona boşaltması için yeterliydi.
Ama ateşli öpüşme çalan telefonla son bulduğunda Chanyeol nefes nefese telefonunu açmıştı.
"Ba-ba? "
"G-gelmeyeceğim"
Chanyeol telefona odaklanmıştı ki Baekhyun uzun olanın tişörtünden açıkta kalan yerlere dilini dolaştırıp ıslak bir yol çizmeye başlamasıyla Chanyeol inlememk için dişlerini sıkmıştı.
"T-tamam sabah, sabah geldi-ğimde g-görüşüz " diye telefonu kapatmasıyla siktir diye inlemesi bir olmuştu.
Baekhyun tatminlikle Chanyeolun tişörtünü bir kenara attığında uzun olan koltuğunu geriye çekip biraz daha alan sağlamıştı."Saç rengin güzlmiş"
Baekhyun kesik öpücükler bırakırken konuştuğunda chanyeol ellerini onun pantolonunun içine sokup kalçalarını sıkmıştı."Ihmmmm. Bu anlaşmamızı kabul ettiğin anlamına mı geliyor? "diye Baekhyun ıslak, sesli öpücüklerine devam ederken konuştuğunda Chanyeolun girişteki parmağı durmuştu.
"Hayır. Sadece seni becereceğim. "Diye penisi yüzünden tısladığında Baekhyun şehvetli öpücükleri kesip sertçe Chanyeolun üyesine oturmuştu.
"O zaman seninle sevişerek vakit kaybetmeyeceğim bayım. "diye yan koltuktaki tişörtüne ulaştığında Chanyeol acıyla tekrar afallamıştı.
"Hadi ama sadece sokmak ve boşalmak kalmışken beni böyle bırakmayacaksın değil mi? "Diye sızladığında Baekhyun çoktan yan tarafa geçmiş arabanın kapısını açarak dışarı çıkmıştı.
Kapıda durup eğildikten sonra sırıtarak Chanyeolun şiş penisine baktı.
'Eğer kararın değişirse numaram burada. Sadece kalacak bir ev istiyorum. İşi kendim bulurum. Ve sonsuza kadar seks kölen olmayacağım. Ben düzenimi kurana kadar istediğin şekilde beni becermene izin vereceğim. Acılı şeyleri severim.kendini kasman gerekmez."Diye Chanyeolun telefonunu alıp numarasını yazdıktan sonra arabanın kapısını çarparak uzaklamıştı.
Fic iki evreden oluşacak.
I evre başlangıç
II evre sonuç
Bölm sayısı en fazla 30 olabilir yani bir aksilik çıkmazsa (๑•́₋•̩̥̀๑)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex 'Savaş ya da Seviş 'III[Chanbaek Texting ]
Fanfictionİki sonuçlu bir durum bu küçük velet ya benimle son nefesine kadar savaşacaksın yada soğuk yatağımı ısıtacaksın... Seçim senin. Ex serisinin 3.kitabıdır. *savaş bahane sevişmek şahane