Önceki bölümü atlamayınız lütfen. 😊
İyi geceler. 💋"Şşşttt sesiz ol "diye Chanyeol siteye girdiğinde sırtının duvarla buluşmasıyla uyardığında Baekhyun onu dinleyecek gibi görünmüyordu.
"Elleri sertçe Chanyeolun ensesinde birleşip onu öne eğdiğinde ikisininde inlemesi site bahçesinde yankılanmıştı. Baekhyun uzun olanın dudaklarına üstünlük sağlamaya çalışırken küçük ısırıklar bırakmayı ihmal etmiyordu.
Öpüşmeleri şehvetli ve sulu bir hal aldığında Chanyeol kendini geri çekip, nefes nefese apartmana ilerlemişti.
Eğer bir dakika daha o dudaklar kendi dudaklarında dursaydı çimlerin arasında onu saatlerce inletebilirdi.Sonunda eve girdiklerinde Chanyeol kendinden kısa olanı duvara yapıştırıp üyesini sıkıp gözlerine baktığında, karşısında gördüğü tek şey arsızca inleyen bir adam olmuştu.
Baekhyun üyesindeki eli bileğinden tutup yukarı kaldırdığında ,düşünmeden uzun parmakları tek tek dudakları arasına alıp gözlerini andan ayırmadan iştahla emerken Chanyeol şehvetin bedenini sadece bu hareketle sarmasına ukalaca gülümsemişti.
"Daha önce çok yapmış gibisin."diye tısladığında Baekhyun duraksamıştı. Kendini geri çekip yabancılık çekmeden evin içine ilerlerken üzerindekilerden bir bir kurtulmayı unutmamıştı.
Tamamen çıplak bir şekilde evin merkezi sayılan salonda durup kapıda durmuş iştahla onu izleyen adama döndü.
"Evet, hem de çok fazla yaptım ve yapmak zorunda kaldım. Sana masum olduğumu söylemedim sonuçta değil mi ? Şimdi kağıtları getir. Anlaşmamızı yapalım ve sevişelim. "diye koltuğun ucuna oturup bacaklarını açtığında Chanyeol kesilen nefesiyle hipnoz olmuş gibi ona itaat ederek kağıt ve kalem almıştı.
Tam karşına geçmiş yere oturmuşken Baekhyun ıslattığı parmağını girişinin etrafında dolaştırıp usulca içine itişini Chanyeol sesli yutkunarak izlemişti.
"Bana bak-ıhmm-mak yerine yaz şunu -ahh "diye kendini genişletirken Chanyeol anlaştıkları maddeleri düzgün kağıda yazmaya çalışıyordu .
Baekhyun başını geriye atıp ikinci parmağıda içine yolladığında Chanyeol yüksek bir siktir çekmiş hızla imzasını atmıştı.
"Dur, sikeyim ben soyunurken imzanı at sende "diye ayağa kalkıp üzerindekileri atarken Baekhyun zevkten kendinden geçmiş bir şekilde kağıdı elinde alıp okumaya çalışmıştı.
Kelimeleri birleştirip cümleyi okumaya çalışırken ayağa kaldırılmasıyla sendelese de düzgün durmuştu.
"Okumanı bekleyemeyecek kadar zor durumdayım. Kucağımda oku "diye Chanyeol koltuğa oturup dolgun yuvarlak kalça yanaklarını araladığında diliyle kendi dudaklarını yalamıştı.
"Kullanılmış olduğunu söylesen de iyi bir parçasın."diye tıslayıp sadece bu kadarla sertleşmiş, damarları acıyla atan penisine küçüğü oturttuğunda Baekhyun içini aniden parçalayan kalınlıkla elindeki kağıdın kenarını sıkıp yüksek bir çığlık atmıştı.
Chanyeol onu umursamadan üzerine tamamen oturttuğunda beklemeden hareket etmeye başlamıştı.
Chanyeol "Siktir, çok sıcak-aghhh-sın "derken Baekhyunun sırtına elini yaslayıp masaya doğru eğmişti.
"İmzala şunu! "diye inlemeleri arasında konuşurken Baekhyun vücudunun zevkten titremeleri eşliğinde kalemi alıp düşünmeden kağıdı imzalamıştı.
"İ-mzaladım"demesiyle Chanyeol içindan çıkıp kendine çevirdiğinde Baekhyunun hareket etmekten kızarmış yanakları nedense gülümsetmişti.
"Siktir gerçekten güzel bir erkek sürtüğüsün"diye içine tekrar gömülmesiyle Baekhyun biraz yukarı hoplamış, ellerini koltuğun iki yanına yerleştirmişti.
Chanyeol içine her seferinde sert girişler yaparken Baekhyun acıyla dişlerini sıkıp delicesine inlemeye başlamıştı.
Ev sahibi giriş-çıkışlarını yavaşlatmışken Baekhyun boşalması için bedenini dikleştirip al kısmını sıkarak üzerinde kıvrakça hareket etmeye başlamıştı.
"Siktirrrr! "Diye Chanyeol üyesini sıkan duvarlarla hırlamasıyla Baekhyun başına geriye atıp daha hızlı hareket edip içinde patlamasını sağlamıştı.
Chanyeol bu güne kadar ki en yogun kasılmalarla boşalırken, Baekhyun en derinlerine çarpan sıvıyla çığlık atarak Chanyeolun göbeğine boşalıp başını Chanyeolun kulağının yanındaki koltuğa yaslayarak derin nefesler almıştı.
Uzun olanın eli pürüzsüz sırtta gezerken tüm gece evin her köşesinde onu becerme isteğiyle dolmuştu.
"Kalk! "Diye emretmesiyle Baekhyun kaşlarını çatarak geri çekilmişti.
Chanyeol hala içindeyken kasılan deliği altındaki adamı tekrar inlettiğinde küçümser bir ifadeyle gülmüştü.
Chanyeol "Sana acımayacağımı biliyorsundur değil mi? "Diye üzerindeki adamın içindeki sıvının çıkardığı vıcık vıcık sesle kendini en derine tekrar ittiğinde Baekhyun bedenini hafifçe yükseltmişti.
"Sana söylemiştim artık Seninim. İstediğini yapabilirsin. Ama sonsuza kadar değil."diye kendini aşağı bıraktığında Chanyeol söylediğini umursamayarak onu kucağına alıp banyoya doğru yürümeye başlamıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex 'Savaş ya da Seviş 'III[Chanbaek Texting ]
Fanficİki sonuçlu bir durum bu küçük velet ya benimle son nefesine kadar savaşacaksın yada soğuk yatağımı ısıtacaksın... Seçim senin. Ex serisinin 3.kitabıdır. *savaş bahane sevişmek şahane