II.Evre →17←

3.9K 386 48
                                    

Önceki bölümü atlamayınız.

🔘🔘🔘

"Hyung heyecanlı mısın? "

Baekhyun terleyen ellerini pantolonuna, silerken Woon sevdiği adamın hiçbir anını kaçırmak ismezcesine onu izliyordu.

"Sadece gerginim. Oda beni özlemiştir değil mi? "Diye gülümsediğinde Woon açtığı kapıdan içeri omuzlarına bastırarak itmişti.

Neşeli çocuk şarkıları büyük evde yankılanırken  Baekhyun derin bir nefes alıp bir kaç adım ilerledi

"Partiye o bahsettiği küçük sarışın kızıda çağırdı mı? "diye  aniden Woona sormasıyla Woon  heyecanla kafasını sallamıştı.

"Evet, kreşteki diğer arkadaşlarını  ve okul müdürünü falanda, yani tüm kreşi davet etti "demesiyle Baekhyun kıkırdadı.

"Minik şeytan bu yaşta parti meraklısı desene. "Diye solondan içeri girmesiyle yüksek bir çığlık müziği bastırmıştı.

"Babaaaaaaaaaaaaa! " diye küçük oğlan ona koşarken Baekhyun hiç böyle bir heyacan yaşamadığı için gözleri dolu dolu onun küçük adımlarına bakakalmıştı.

Woon durumu anladığında Baekhyunun omuzlarından bastırıp çökmesini sağlamasıyla küçük çocuk sıkıca, kolarını babasının boynuna dolamıştı .

"Baba geldin. Ben seni çok özledim çok çok çokkkkkkkkk hemdeee"diye  başını boynuna gömdüğü için sesi boğuk çıkarkan Baekhyunda sıkıca kolalarını onun küçük bedenine dolayarak kucağına aldığında daha sıkı sarmıştı.

"Baba artık hep seninle olmaya geldi."diye saçlarına küçük öpücükler bıraktıktan sonra sessizce onları izleyenlere mahçup bakışlarla  döndü. Hepsine kucağındaki oğlu izin verdiği ölçüdü de başıyla selam verirken gözünün takıldığı son bedenle tüm vücudu kasılmıştı.

Aynı şekilde karşısındaki adamda donuk gözlerle onlara bakarken Baekhyun boynundan çözülen kollarla kendine gelip başka tarafa dönmüştü.

.
.

.

Baekhyun  en köşede oturmuş sadece oğluyla ilgilenirken birden ileri çekilmesiyle sendeledi.

"Baba  arkadaşladımla seni tanışmak istiyorum. Haydiii gel "diye Sürüklerken sadece bu kadar büyümüş olamasına hayranlıkla bakıyordu.

Küçük olan tüm arkadaşlarını sırayla tanıttığında  gururlu bir ifadeyle babasına bakıyordu. En sonunda öğretmenlerine gelince duraksadı.

"Baba beni kucağına al, küçücüğüm nasıl onları tanıştıracağım seninle" diye söylenirken Baekhyun gerginlikle oğlunu kucağına almıştı.

"Baba bu benim öğretmenim Bayan Joo He Mi, çok çok güzel değil mi? "Diye küçük olan sırıtırken sırayla diğer öğretmemleride tanıştırmış. En sona geldiğinde Baekhyunun kucağından inip gülümseyen adamın kucağına gitti.

"Baba bu Chanyeol.Chanyeol ajusshi sen okulda ne yapıyordun. Unuttum ben "diye şirince gülümseyip sorduğunda Chanyeol de zorlukla gülümsemeye çalışmıştı.

"Sanırım o güzel okulun sahibiyim ... "Diye yanaklarını sıkacakken Baekhyun küçüğünü onun kolarından almıştı.
Chanyeol kaşlarını çatarak yaptığını görmezden gelip elini uzattığında Baekhyun bir kaç saniye duraksamış sonra ellerini sıkmıştı.

"Memnun oldum Bay Byun? Sizinle bir kaç dakika yalnız konuşabilir miyiz? "Diye elini biraz, sıktığında Baekhyun sadece onaylayarak onu takip etmesini söylemişti.

"Ne konuşacaksınız bay Park ?"diye bahçeye çıkmış arkasını dönmesiyle Chanyeol kısa olanı kollarına çekmişti.

"Hey ne yapıyorsun? Bırak beni! "diye Baekhyun kurtulmaya çalıştıkça Chanyeol onu daha çok sıkıyordu.

"Lanet olasıca bırak beni! "Diye Baekhyunun ayağına baskasıyla Chanyeol  acıyla geri çekilmişti.

"Ne yapıyorsun? "

"Sadece sarıyordum. Baekhyun. Sen buradasın"

"Baekhyun anlamaz gözlerle ona bakarken  Chanyeol tekrar öne uzanmıştı ki Baekhyun geri çekilmişti.

"Ne işin var burada? Çık git evimden!"Diye Baekhyun sert çıkışıyla Chanyeol somurtarak kollarını aşağı indirmişti.

"Okulun sahibiyim duymadın. Sen her şeyi aldıktan sonra okul açtım. Çocuklarla uğraşıp eski boktan hayatımdan sıyrılmaya denedim. Joonun senin çocuğun olduğu bilmiyordum. Seni karşımda görünce düşüp bayılacaktım.

"Hadi ama bir dönemdir kreşe geliyor. Benim olduğunu anlamadın mı yani? "Diye Baekhyun bahçedeki çardağa ilerlerken Chanyeol uysal bir şekilde onu takip ediyordu.

"Hayır sadece aynı isim deyip geçmiştim. Ve anne kaydı yoktu. Yani bilmiyorum. "

"Annesi yok zaten. Ona ben hayat verdim. Doğurmak fazla kadınsal bir kelime sanırım.Ama onu ben taşıdım." demesiyle Chanyeol sandalyeye oturacağına yere oturmuştu.

Baekhyun onun aptal görünüşüne bakarken eski i, seksi adamın nereye kaybolduğunu düşünmeden edememişti.

"Nasıl yani? "

"Aptallaştın mı Chanyeol, anlamıyor musun? Benim çocuğum, babasını bende bilmiyorum. Sadece benim "

"Bu da ne demek? "diye Chanyeol sandalyeye oturduğunda  Baekhyun gözlerini devirmişti.

"Yani o sıralarda yattığım birinindir. "

"Siktir bu da ne demek? Dur bir dakika  nasıl bilmiyorsun? O dört yaşına girdi. Sikeyim Baekhyun benim olma ihtimali var yani. Hatta sikeyim sen o zamanlar sadece benimleydin." diye köpürmüştü ki Baekhyun sözleriyle yerine sinip, sessizleşmişti.

"Sadece seninle olmadım. Beni arkadaşına becerttiğini unuttun herhalde. Ama bunlar önemli değil çünkü merak edip öğrenmedim. O yalnızca benim oğlum. Sende sadece bir öğrencin gibi davran ona. Babalık yapacak bir adam değildin. Seks partilerin falan vardı malum. Her neyse ben oğlumun yanına dönüyorum. Sende buradan gidebilirsin. Okul işleri dışında buluşmayalım. "Diyerek kalkıp içeriye geçerken Chanyeol yarım saat boyunca öylesine orada oturmuştu.

Ex 'Savaş ya da Seviş 'III[Chanbaek  Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin