Joonunbabası:
Baekhyun
KskskdkfkfkglJoonunbabası:
Baekhyun
Mddkfkflfpfpfofkjoonunbabası:
Tanrım baekhyun
Kdkdkfkfvkvkbköxöc
ÖdlfglblblbldkdkdkccmcmvmBaekhyun:
Chanyeol
Seni o yatağa gömmemi istemiyorsan
Kapa çeneni
Joon zaten
Etrafımda zıplayıp
Yaşasın deyip duruyor
Utançtan öleceğim bence
Joonunbabası:
Hayır çok çok çokkk
Tatlıydın.
Demek bizden önce uyanıp beni öperken
Joona yakalandın.
Joon öyle heyecanla anlatıyordu ki
Tanrım Baekhyun
Ben uyanıkken de beni
Öp lütfen.
LÜTFENNNNBaekhyun:
-,-
Çok mu istiyorsun?
Yani eğer istiyorsan
Gelip öpebilirim.
Yani sonuçta artık
Birbirimizin değil miyiz?
Sen benimsin
Yani kolun alçıda olsadajoonunbabası:
Deli misin?
Ben ilk tanıştığımız
Andan beri seninim
Yalnız senin oldum.Baekhyun:
Chanyeol
Oğlumuzu birlikte büyüteceğimiz
İçin gerçekten çok mutluyum.
O ikimizin ve ikimiz şimdi birlikteyiz
Hiç tatmadığım aile kavramını
Ona vereceğim.
Senin sayende
Senin sayende aile olacağız.
Joonunbabası:
Bende mutluyum Baekhyun
İkinizi çok fazla seviyorum.
Yukarı gel kimse yokken seninle hasret
Giderelim.
Göğsümdeki sıcaklığını iliklerime kadar
Hissedeyim..
Uzun olan telefonu masaya bıraktığında dolan gözlerini hızlıca kırpıştırmıştı.
Başka bir şey düşünmesine gerek yoktu.Joon onun oğluydu.Hepte öyle kalacaktı.Joonu ilk bulduğunda yaptığı test aklına gelince boğazı görünmeyen iki el tarafından sıkılmış gibi hissetmişti.
Onun ikisine ait olmadığı gerçeği yüzüne tokat gibi yapışmıştı.Ama cesaret edip testi bir kaç ay önce tekrar yaptığında yaşadığı tarifsiz hissi kimse anlayamazdı ,oda kimseye anlatamazdı zaten.
Doktor önceki testin yanlış olduğunu,bir yerlerde sonuçların karışmış olabileceğini söylediğinde Chanyeol oturduğu yerden tutunacak bir şeyler aramıştı.
Tuhaftı.
Neredeyse 3 yıl boyunca kendi çocuğu olmadığını bilerek sevmiş,bunu her fırsatta belli etmişti.
Ama tanrı haline acımış olmalıydı böyle bir mükafattı ona layık görerek ödüllendirmişti.Bu düşüncelerden kapının tıklatılmasıyla arındığında kapıda saçları hala sabah karışıklığına ev sahibi yapan, taptığı adamla gülümsemişti.
baekhyun "Girebilir miyim? "Diye ensesindeki kısa saçları karıştırdığında Chanyeol hınzırca gülümseyerek cevap vermişti.
"İstediğin her yere girebilirsin "dedikten on saniye sonra Baekhyun dibinde durarak eline aldığı yastığı kafasına geçirmişti.
"Şaka yaptım... TANRIM DUR AHHH KOLUMMMM BAEKHYUN KOLUM "diye bağırmasıyla Baekhyun aniden durmuş yatağın boş köşesine oturarak korka korka alçıdaki eli yoklamıştı.
Chanyeol sessizce ve hayranlıkla titreşen kirpiklere, endişelendiği için ısırmaktan kızarmış dudaklara bakarken Baekhyun Chanyeolun yüzüne bakmak için kafasını kaldırmıştı.
"Seni öpebilirim artık değil mi? "Diye Chanyeol kısık ve talepkar bir sesle konuştuğunda Baekhyun farkına varmadan ona yaklaşmıştı.
"Bir de soruyor musun? "Deyip gülümserken uzun olan yukarıya kıvrılan dudağının kenarından başlayarak küçük öpücükler bırakırken, Baekhyun uzun olanın yüzünü avuçlarına alarak durdurmuş ve alt dudağını dişleri arasına alarak çekiştirmişti.
Fazla uzun olmayan öpücüğü kısa olan nefes nefese geri çekilip bitirdiğinde Chanyeol hoşnutsuzluklar mırıldanmıştı.
"Chanyeol senin olmam için kolunun iyileşmesini beklememiz şart mı? Şuan, burada seni istiyorum. "Diye kızarmış dudaklarını yaladığında Chanyeolun az önceki hoşnutsuzluğu yerini şiddetli kalp çarpıntısına bırakmıştı.
"Kapıyı kilitle! "
Baekhyun kahkaha atarak kapıya ilerlerken Chanyeol üzerindeki tişörtten kurtulmaya çalışıyordu. Gün uzun, terli ve Baekhyunlu olacak gibiydi...
The End...
Bittiiiiii yuppiii
Veda konuşmalarını sevmem, hiç güzel olmuyorlar. 😊
Serinin diğer (Ex [Robot, Friendship ve denek 061])
Versiyonlarındada sizleri görmek beni mutlu
Eder.
Kendinize çok iyi bakın.
Her şey için Kocaman teşekkür ederim. ❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex 'Savaş ya da Seviş 'III[Chanbaek Texting ]
Fanfictionİki sonuçlu bir durum bu küçük velet ya benimle son nefesine kadar savaşacaksın yada soğuk yatağımı ısıtacaksın... Seçim senin. Ex serisinin 3.kitabıdır. *savaş bahane sevişmek şahane