İyi geceler ~ (๑^っ^๑)❤💞
.
.
."Bu saatte burada ne işin var? "
Baekhyun sabahın erken saatlerinde oğlunun yatakta zıplayıp misafir olduğunu söylediğince şaşırmıştı. Evlerine dışardan pek insandan gelmezdi hele de bu saatte.
Karışmış saçlarını düzeltmekle uğraşmayıp aşağıya indiğinde, karşısında siyah takım elbisesi tam üzerine oturmuş, saçlarını geriye doğru taramış bir Chanyeol görmeyi beklemiyordu.
Şimdi ise onunla aynı kahvaltı masasında oturuyordu.
"Ama Chanyeol hyung yani müdür öğretmenim neden geldiniz? "Diye Joonun sormasıyla Chanyeol elindeki çatal bıçağı usulca bırakmış,Baekhyuna dönmüştü.
"Biz Baekhyun babanla eski arkadaşız biliyor musun Joon. Ve seni sevdiğim gibi onu da seviyorum. "
"Oo bende Baekhyunnieyi çok seviyorum. "Diye Joon şakıdığında ikili sessizce neşeli çocuğunu iziliyordu.
"Joon kahvaltın bittiyse yukarı çıkıp hazırlan. "diye Baekhyun kahvaltısını bitirdiğinde yukarı gönderince Chanyeol gözlerini çekinmeden zamanla daha da kusursuzlaşmış adama dikti.
"Baekhyun-"
"Chanyeol amacın ne bilmiyorum ama bizden uzak dur. Ona açıklayamazsın. Bunu anlayamaz. İki erkeğin birlikte olup bir erkeğin onu doğurduğunu bilmesi sencede yıkım olmaz mı küçücük çok için?Bunları anlayacak yaşa geldiğinde yemin ederim her şeyi güzelce ona açıklayacağım ama bu süre zarfında ona oğlunmuş gibi davranma. Onunla görüşebilirsin,konuşabilirsin ama babası olduğunu bilmesin Chanyeol." diye gözlerini çaresizlikle etrafı tarayan adama diktiğinde Chanyeol sadece usulca kafasını sallamıştı.
"Peki... ama onu hafta sonraları görmeye gelebilirim değil mi? Çünkü haftasonu okul yok. Onu göremem.Yani onunla ayrı kaldığım zamanı telafi etmek seni rahatsız etm-"diye hızlı hızlı konuşurken Baekhyun bir an onun bu şapşal haline dudakları kıvrılmıştı.
"Chanyeol, sakin ol "diye Baekhyun uzun olanın masadaki elini sıkıp gülümsediğinde devam etti.
"İstediğin zaman onu görebilirsin o senin oğlun. Bu en büyük hakkın sadece bir süre babası olduğunu bilmesin. Ama bizimle ilgili hayallere kapılma kesinlikle. Dediğim gibi birine şans versem bu ilk sen olmazsın. " diye kahvaltısına devam ettiğinde Chanyeol sessizce onu izlemeye koyulmuştu.
Her şeyin zamanla olacağını düşünüyordu. Ama Baekhyunun önceliği olmadığını görmek onu kötü hissettirmekten başka bir boka yaramıyordu.
"Appa geldim ben "Joon merdivenlerden neşeyle inerken Baekhyun masadan kalkıp onu kucağuna almıştı.
"Bugün Chanyeol öğretmenin seni götürmesinde bir sorun olmaz değil mi Joon,dediğim gibi biz arkadaşız. Ve oda okula geçecek zaten "diye saçlarını gülümseyerek severken,
Chanyeol bu karenin dışında olmaktan nefret etmişti..
.
.
Baekhyun:
Joon bugün bana olanları anlattı.
Teşekkür ederim
Hemde çok çok teşekkür ederim Chanyeol.
Joonunbabası:
Teşekkür edecek bir şey yok Baekhyun
O benim de oğlum.
Hastayken ona dikkat etmek
Benimde görevim.
Her ne kadar bunu geç öğrenmiş olsam
DaBaekhyun:
Beni suçlama Chanyeol.
Seks sırasında sert, acımasız bir adamdın
Ama onun dışında ne kadar iyi biri olduğunu da biliyorum.
Ama sen o adamın oğlusun.
Benden çocukluğumu alan adamın
Ne yapmamı bekliyordun?
Gitmek zorundaydım.
Ve o gece eğer hastaneye gitmiş olmasaydım
Zaten Joon olmayacaktı.
Joonunbabası:
Ne?Baekhyun:
O gece evden ağrılara dayanamadığım için
Gittim.
Ve doktor hamile olduğumu söylediğinde
Sadece kabul ettim.
Senden ve başkasından olmasını umursamadım.
Sana karşı hislerim olsada umursamadım.
Sonra her yerde haberler yayılmaya başladı.
Şirketin başına geçtim.
Sonra babamın eski arkadaşı
Beni yurt dışına gönderdi.
İnan hiç bir şekilde aklıma gelmiyordun artık
Ama şimdi bilmiyorum
Joonunbabası:
Baekhyun
Ne var biliyor musun?
Her şeyi unutalım.
O adamın oğlu olduğumu unut
Ben Joonun olduğu okulun sahibiyim.
Böyle deneyelim.
Sadece bir şans ver bana.
Arkadaş olarak başlayalım sıfırdan.
Lütfen tek bir şansBaekhyun:
Aklımı karıştırıyorsun
Chanyeol.
Yaptığın sadece bu!EXOShipLand sayfamızda "Soulfly/Blogger (Chanbaek) adında bir fic yayınladığım. Blogger Chanyeol görmek isteyenleri oraya beklerim. 🙈😍🙈(((´♡‿♡'+)))。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex 'Savaş ya da Seviş 'III[Chanbaek Texting ]
Fanfictionİki sonuçlu bir durum bu küçük velet ya benimle son nefesine kadar savaşacaksın yada soğuk yatağımı ısıtacaksın... Seçim senin. Ex serisinin 3.kitabıdır. *savaş bahane sevişmek şahane