I.Evre→11←

4.4K 371 68
                                    

"Dediğimi yaptın mı? "Diye Baekhyun hattın diğer ucundaki çocuktan cevap beklerken onu bu işe bulaştırmak istememişti. Woon sadece ona aşık bir çocuktu.


"Evet hyung, eve gönderdiğin şeyi teslim ettim. Ve çalışma odasına girdim. Anahtar başta açmadı korktum ama sonunda açtı."Diye  cevapladığında sinsice sırıtmıştı.

"Bulduğunu söyle bana Woon. "diye kalbi boğazında atarken beline  aniden sarılan kollarla gözleri korkuyla genişlemişti.

Chanyeol başını boyun girintisne yaslayıp  bedeninin alt kısmına bastırdığında Baekhyun telefonu usulca kapatmıştı.

"Kiminle konuşuyorsun? "Diye kulağına dilini sürtüp ısırdığında Baekhyun kısık bir mırıltıyla geçiştirmeye çalışmıştı.

"Bugün sevişmeyeceğimizi düşünüyordum"diye pişkince konuşup kendini Chanyeol sürttüğünde, Chanyeol biraz öncekinden daha sert bir şekilde kulağını ısırmıştı.

"Sevişmeyeceğiz zaten. Canını yakmak istiyorum. Acı, çığlıklarını duymak ama yapamıyorum. Bunun için çok kırılgan görünüyorsun"diye ılık nefesini üfleyip  konuşurken Baekhyun sert bir yutkunmayla karşılık vermişti.



"Şimdi benim söylediklerimi tekrar et Byun. Yoksa ebediyen bu evde seks kölem olursun.Anlaşma zerre umrumda olmaz güzelim "diye kolları arasında küçük zayıf bedeni sıkarken Baekhyun  birbirine giren kemikleri yüzünden çığlık atmamak için alt dudağını dişleri arasına almıştı .

"Bundan sonra bu evden gidene kadar sadece bana ait olacaksın. Ve bende hiç bir şekilde burada parti vermeyeceğim, kimseyi getirmeyeceğim ve dokunmayacağım.  Tamam mı? "

"S-sıkmayı bı-rak ,neden yapa-ahh -bırak nefes, alamıyorum Chanyeol!"Diye en sonunda tüm evi inleten bir çığlık attığında Chanyeol sadece kollarını biraz gevşetmişti.

"Dediğimi anladın mı? "Diye fısıltılı bir sesle sorduğunda Baekhyun öfkeyle kollarında ona dönmüştü.

"Neden bu kadar öfkelendin Park. Yoksa,benden hoşlanıyor musun? "diye elini yüzüne kaldırıp yanağı okşadığında Chanyeol da aynı ifadeyle ona baktı.

"Senin gibi bir sürtükten hoşlanmam Byun. Benimleysen ben senden bıkana kadar sana tek dokunan ben olmalıyım. "diye bir eli kısa olanın saçlarına ulaştığında sertçe geriye çektiğinde Baekhyunda aynı sertlikle ellerini onun ensesinde birleştirip kendine çekerek dudaklarına yapışmıştı.


Chanyeol aynı sertlikle dudaklarını ısırdıktan sonra diliyle ısırdığı yerleri okşarken Baekhyun midesinin kasılmasıya hızla kendini  geri çekmişti.
Midesi daha da kötüleşirken  Chanyeolu itip soluğu lavaboda almıştı.

.

.

.


Park:
Odanın kapısını aç
Baekhyun


Baek:
Bugün iyi değilin Chanyeol uzak
dur benden.



Park:
Bir şey yapmayacağım.
Hastaneden senin için
randevu aldım yarın saat ikide git.
Ve şimdi kapıyı aç
Uyumak istiyorum.


Baek:
Git kendi yatağında uyu.
Sadece bugün uzak dur benden.




Park:
Peki nasıl istersen
Yarın git mutlaka.
Hastanenin adresi mutfak dolabında asılı.
Sabah toplantım olduğu için
şirkete geçeceğim.

Ex 'Savaş ya da Seviş 'III[Chanbaek  Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin