♡Глава 11♡

43 7 1
                                    

Влязох в стаята на Айкъл.Той ме погледна,но не каза нищо за това аз започнах разгавора:
-Айкъл?Сърдиш ли ми се?
-Не знам.Ти би ли ми се сърдила ако ме беше видяла да правя секс с Джема?
-Ами аз по принцип да,но при мен нещата са различни.
-Защо?
-Няма значение.Виж ако съм те наранила по някакъв начин искам да ти се извиня.
-И защо се чукаше с брановчед си?
-Той не ми е братовчед.Като тръгнах за хотела той ме отвлече.Аз не го познавах преди това...
-Значи през цялото време си била при него,а ние се претснявахме.Сега той пак идва и...-крещеше ми и аз го прекъснах
-Стига си ми крещял,а ме остави да довърша!
Той само кимна и аз продължих:
-Заведе ме в къщата си.Разсъблече и себе си и мен и когато тъкмо щяха да станат нещата ти звънна и Камерън каза че ще продължим друг път.За това трябваше да остана още при него.
-И той пак идва при теб за да правите секс...не разбирам.
-Той ми каза,че ще продължим на другия ден,но първо щяше да ме изведе на вечеря.Аз нямах дрехи и за това без никой да разбере дойдох до хотела,за да си взема дрехите и пак се върнах у тях.
-Ти си се върнала в хотела и вместо да се спасиш и да останеш си се върнала у тях.Колко глупав трябва да си,за да го направиш?
-Не съм глупава!Аз исках да правя секс с него!
-Какво???!??!
-Правилно ме чу.
-Защо за бога си искала да правиш секс с него??
-Защото момчето,което харесвам не ми обръща внимание и се натиска с момичето,което най-много мразя пред очите ми.Не изтърпях това.Да,Камерън е красив,секси и въпреки всичко аз се колебаех дали да спя с него,но когато се върнах в хотела и видях...няма значение какво видях,вече бях сигурна.
-Кое е момчето,което харесваш?
-На теб какво ти трябва да знаеш?
-Ако не съм аз можеш да ми кажеш.
-И въпреки,че не си ти пак няма да ти кажа.-казах тези думи и излязох от стаята.Вярно да излъгах го,но как да му кажа,че го харесвам?

На другия ден:
-Да,може да сте само на 15,но това не означава че не можете да играете по казината във Вегас.За това си всеки от вас си има отделени пари,които да разиграва в CasinoVegas и тази вечер отиваме.-обясняваше госпожата,а аз още мислех за станолото вчера.

Денят не мина бързо.През целия ден бях принудена да гледам как Джема търчи след Айкъл,но това че той не и обръщаше внимание ме ободряваше.
Изведнъж,докато тя вървеше се спъна и аз се засмях.Тя ме изгледа злобно,но,за да не покажа слабост не спрях да се смея.
Слез 2минути тя се доближи до мен и ме заля с някаква течност,която взе от бара в лобито.
Аз станах,хванах я за косата и я съборих на пода.Тя се изправи и ме удари шамар,а аз и хванах главата и я ударих в стената след,което тя падна.Качих се да се преоблека и да се изкъпя.
Изкъпах се,подсуших си косата и се облякох...е почти бях вече по сутиен и късите ми гащи,когато Айкъл влезе в стаята ми.
-Не са ли те учили да чукаш?-попитах аз
-За какво беше това долу?-пренепрегна въпроса ми и ме попита
-Защото гаджето ти ме заля.
-Джема не ми е гадже.Защо постоянно си мислиш,че сме гаджета?Отдавна вече скъсахме.
-Няма значение.Няма да ме разбереш.
-Ами ако се опиташ поне веднъж да ми обясниш може и да разбера.
-Не.
-Защо?
-Колко пъти трябва да ти се каже??Няма-Да-Раз-Бе-Реш!Явно си твърде заблян и зает,за да видиш какво всъщност се случва.И дори и да ти кажа ти пак няма да направиш нищо.Защото и ти не знаеш какво искаш и...-тук той ме прекъсна,хващайки ме за брадичката.В момента,в който добря устните си до моите аз го шамаросах по бузата,посочих му вратата и му казах да излезе .След като излезе аз легнах на леглото и започнах да плача.Веднага щом усетих устните му върху моите усетих пеперудите в стомаха си и сякъш ток мина през тялото ми.Не знам защо го ударих,но съжалявам,че не го оставих да продължи.Чакам този момент от 2години и аз го провалих.

Събудих се.Облякох се и вече беше станало време да ходим до казиното.

Бяхме в автобуса на път за там и по време на пътуването Айкъл постоянно търсеше очен контакт с мен,но аз се извъртах на другата страна.Слязохме от автобуса и трябваше да се преброяваме.Айкъл дойде до мен:
-Виж искам да ти се извиня за по-рано днес.Не знам какво ми стана.
Погледнах го и очите ми се напълниха със сълзи.
-Няма нищо и аз съжалявам за дето те ударих.
-Заслужавах си го.Приятели?
Защо приятели??Само приятели?Сериозно ли?И въпреки всичко приех.Прегърнахме се.Ооо толкова хубаво беше.А и Джема ни видя след,което дойде и:
-Айки хайде да тръгваме.-каза тя
-Всъщност си мислех днес да прекарам времето си с Лиза.-Айкъл и отвърна и тя изръмжа и тръгна с приятелките си.

Влязохме в казиното...

Следва продължение😁😀😊☺

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Любов и омраза/Всичко козWhere stories live. Discover now