С Камерън вече се наядохме и се качихме горе в стаята му.
-За колко време сте тук?-попита ме той.
-15дни.Защо?
-Ами питам просто.
Бяхме легнали на леглото и той ме придърпа и ме прегърна силно.Докато се усетя съм заспала.
Сутринта се събудих,погледнах часовника.Беше 8:30.Исках да стана,но Камерън ме беше прегърнал и не успях.Опитах се още веднъж и Камерън се събуди:
-Къде отиваш бе сладур?
-Класната ми и съучениците ми ще се притеснят.
-Да ама още не съм те чукал не забравяй.
-Хах ами добре.Ако може да е по-скоро...
-Не бързай много...първо ще те изведа на вечеря и като се приберем ще...-(тук го прекъснах)
-Не мислиш ли,че като излезем няма да ни види някой и да...-(тук той ме прекъсна)
-Вегас е голям.Никой няма да ни види.Успокой се.
-Хубаво добре.Но само тази вечер.
-Обещавам!Сега ела пак да те гушна.
Не можех да му устоя.Как да му откажа?За това отидох и пак се сгуших при него.Отново заспахме.
Като се събудих беше 12:30.
Камерън вече беше станал.
Слязох в кунята,но вместо Камерън там намерих голям букет от рози с бележка:
,,Красиви рози за още по-красивото
съкровище,спящо на леглото ми.
Излизам за малко.Приготви се.Ще те взема в 20:00.П.С.:В хладилника има палачинки😙😘💝
Кам💋"
Първо не можах да повярвам,че Камерън е направил това.После си помислих,че е за приятелката му,но тук няма никой друг освен мен,а и защо ще отвлича момичета,за да прави секс с тях след като си има приятелка.
После осъзнах нещо...не знам дали го правеше,защото наистина държеше на мен или просто искаше да ме предразположи за довечера и се прави на мил,но знам едно...Айкъл никога не би направил нещо такова за мен.Наядох се,погледах малко телевизия.После реших да доразгледам къщата и да подредя стаята,в която спахме.
Вече беше 14:00и започнах да мисля какво да си облека.10минути по-късно се сетих:тук нямам никакви мои дрехи.Какво да правя сега?Бях се решила вече.Отивам до хотела...където и да беше той.
Претърсих гаредороба на Камерън,за да облека нещо,с което да не ме разпознаят.
За късмет той си беше забравил личната карта,а аз все още пазех ключовете за стаята си в хотела.Замаскирах се,взех един сак и тръгнах в произволна посока.Два часа лутане по-късно вече бях в хотела.Съучениците ми се бяха събрали на една маса заедно с класната ми и обсъждаха как да ме намерят.Всички бяха там с изключение на Айкъл и Джема.Защо ли не съм изненадана?
Качих се в стаята си и извадих всичко от гардероба си и шкафовете.Събрах всичко в сака и излязох.Минавах покрай стаята на Айкъл.Вратата беше отворена.Видях само как Айкъл беше притиснал Джема на стената и се натискаха.Първоначално се двуумях дали да спя с Камерън заради Айкъл,но след като те се натискат мазно,докато другите се чудят къде съм...ще правя на пук...и ще се постарая и Айкъл да научи.
Върнах се в къщата на Камерън.
Вече беше 17:30 и реших да започна да се приготвям.
Влязох да се изкъпя.Облякох се,изсуших си косата,накъдрих я с машата си,сложих си очна линия,спирала и бледо розов гланц.Вече беше 20:00ч.и Камерън си дойде.Аз си седях и си разглеждах Instagram-а.Той влезе в стаята:
-Готова ли си?
-Да.Много си точен.
-Държа си на думата.
Излязохме и се качихме в колата му.Докато пътувахме си говерехме.Той ме погледа и ми каза:
-Не си спомням да съм купувал такива дрехи.Между другото радвам се,че дрехите са ти станали.Не знаех какъв номер носиш и преценях на око.
-Моля.Какво ми говориш-попитах аз
-Нали ти бях оставил бележка до възглавницата?Видяла си я и си отишла да си избереш дрехи,защото ти нямаше вкъщи свои дрехи.
-Камерън...кажи ми че се шегуваш.
-Не се шегувам.Какво има?
-Не видях бележката,знаех че нямам дрехи тук ирешех да ида до хотела,облякох си твои дрехи.Не ме питаи как съм влязла в хотела.Влязох в стаята си взех си целия багаж.И след всичко което ми се случи видях как Айкъл се натиска с момичето,което мразя.
Абе общо взето,голямо приключение си беше.
-И как си стигнала до хотела?
-Оох.Лутах се 2часа докато го намеря.
-Къде ти стигна акъла да обикаляш сама?😂
-Ееми шанс.Можеше някой друг по-красив от теб да ме отвлече.
-Ееей.Незей така.
-Шегувах се.И ти благодаря за цветята!
-Всичко за теб слънце!
Малко се изчервих.Мисля че започнах да изпитвам нещо като..........трепети...не знам как да го опиша.Стигнахме ресторанта.Настанихме се на една маса.Ядохме и след около два часа бяхме готови.Нищо интересно не стана.Тръгнахме.
Върнахме се и Камерън ме хвана като булка и ме заведе в стаята си.
Постави ме на леглото си.Все още бяхме с дрехите си.Натискахме се бясно.Докато той дишаше нежно във врата ми и ми правеше смучки усетих как вече се подмокрям.Не издържах повече...надигнах се и свалих тениската на Камерън и той направи същото с моята.Той ми шепнеше мръсни неща в ухото и с всяка една изречена дума се възбуждах все повече и повече.Той оставяше синьо-лилави следи по гърдите и врата ми,а аз изподрах гърба му с ноктите си.
Той започна да целува гърдите ми и слизаше по-надолу.След това се надигна,прегърна ме и ми разкопча сутиена.Първоначално ме беше срам,но после се успокоих.Той свали дънките си.Бях седнала на леглото,той хвана ръката ми и ме притегли към себе си.Много се забавихме и това не ми харесваше.Реших да забързам нещата...Бях висока почти колкото него и започнах да се навеждам,той разбра какво искам и свали боксерките си.Беше...тооооолковаа голяяям.Поставих го в устата си.Той пъшкаше тежко.Правех му свирки все едно съм правила такива неща с години.
Той ме хвана за рамената и ме повдигна...Свали ми бикините и ме остави на леглото.Хвана краката ми и навлезе в мен.Изпищях и видях как Камерън се усмихна мазно.Стенех името му,а той прехапваше устните си.
След около 20минути и двамата свършихме.Облякохме се,прегърнахме се и заспахме.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Любов и омраза/Всичко коз
RomanceМежду Джема и Лиза омразата пламва от пръв поглед.Двете са готови на всичко за Айкъл,който дори и не подозира за това.Двете съперници изминават дълъг път,водейки непрестанна битка за сърцето на общия възлюбен. Какво ще стане нататък разберете сами к...