През лятната ваканция се опитах да не мисля много за Айкъл.Излизах с Джеси,Лаура и Арден.
Един ден решихме да отидем на басейн.Когато пристигнахме видях Айкъл и Джема да се натискат във водата.Приятелките ми също ги видяха и ме попитаха ,,Какво прави гаджето ти с това момиче"Първо се обърках,защото с Айкъл никога не сме били гаджета.После се сетих,че ги бях излъгала,че имам връзка с него както попринцип правя. (изживявам мачтите си чрез лъжа)
За да замажа положението им казах,че на завършването сме скъсали и не ми се е говорело и за това не съм им казала.Те ми повярваха.
Като гледах Айкъл и Джема ми идеше да избягам,но те също ме видяха и щеше да е много подозрително.Стояхме окоро 4часа на басейна и после си тръгнахме.Мислех си,че след това,което видях на басейна няма накъде по-лошо да стане,но ето че лошото тепърва започваше.
Прибрах се вкъщи и баща ми ми тресна новината,че щe заминава в Япония с чичо ми.
-Какво???За колко време???-се разкрещях аз.
-За двe години.-каза баща ми.
(Как така за две години.И то в Япония.Разбирам да беше в Гърция,Албания,Германия ако ще Англия,но Япония,която е чак на другия край на света.)
-Защо??-попитах аз
-Приходите се увеличиха,бизнесът потръгна и докато се усетим вече бяхме сключили сделка с Япония.Заминаваме утре.-обясни ми баща ми.
-Не може.Как така няма да те виждам 2 години.
-Ще си идвам за празниците.Пък и няма да си единсвената.Бащите на Джесика,Лаура и Арден също ще идват.-опита се да ме успокои баща ми.
(Чудесно!Просто супер!Баща ми заминава за Япония.Ще живея с майка ми и баба ми.Влюбена съм в използвач.
Ох може ли да стане по-зле.)
-Също така първите 4-5 седмици няма да мога да ви изпращам пари.Всичките ни доходи са в Дъблин и ще можете да изтеглите последните 50 000 евро другия месец.
Дотогава ще трябва да работиш с Джесика и Арден в магазина за сладолед.-каза баща ми.Невяроятно.Ако съучениците ми ме видят ще умра от срам.А Джема все ще ми направи някой номер,за да ме изложи.
Очертава се едно "прекрасно"лято.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Любов и омраза/Всичко коз
RomantizmМежду Джема и Лиза омразата пламва от пръв поглед.Двете са готови на всичко за Айкъл,който дори и не подозира за това.Двете съперници изминават дълъг път,водейки непрестанна битка за сърцето на общия възлюбен. Какво ще стане нататък разберете сами к...