Сутринта се събудих към 10:00ч.Камерън вече се беше събудил и си разглеждаше Facebook-а.Станах и тръгнах към банята,но усетих силна болка там долу и не можех да вървя и седнах на леглото.Камерън видя и ме попита:
-Какво ти има бе сладур?
-Боли ме.
-Защо?Къде те боли?
-Ами Кам не трябваше да си толкова груб снощи.😂Ти ме разпра направо.
-Сама си си виновна че си толкова секси.Пък и ти беше нетърпелива.
-Да добре.Сега обаче трябва да мислим как да се върна.
-Еее много бързаш.
-Утре най-много да звъннат на майка ми и да трябва да и разкзвам всичко.
-Хубаво добре.Оправи си багажа аз вече съм измислил всичко.
Оправих си багажа и тръгнахме към хотела.Като влязохме всички бяха там и тръгнаха към мен и ме прегърнаха.Госпожата дойде и видя Камерън и той и каза:
-Здравейте!Аз съм братовчедът на Лиза.
-При вас ли беше през цялото време?
-Не вчера я намерих де се скита по улиците.Навярно се е изгубила търсейки хотела сама след като момиче на име Джема я е бутнала при фонтаните.
След това Госпожата благодари на Камерън и после хубаво се накара на Джема.Камерън си тръгна.Нима всичко свърши?Отново се връщам към скучния ми живот.
Вечерта си оправях багажа и Айкъл дойде в стаята ми.Направо ми се повръща вече като го видя.
-Добре ли си?-попита ме той
-Да ти изглеждам все едно съм добре?Не не съм 2дена обикалях Лас Вегас съвсем сама,телефонът ми спря да работи,спах на улицата(естествено че трябваше да излъжа,макар и да исках да натрия носа на Айкъл.),хората ми подхвърляха пари все едно съм бездомник и всичко това само заради гаджето ти!
-Джема?С Джема не сме гаджета.
-Да добре.Мисли си,че ти вярвам.
-Добре остави това.Какво ти има на врата.
О не той забеляза смучките от Камерън.Аз ги закрих с ръка и казах:
-Паднах.Няма значение.Сега излез от стаята ми!
-Добре.Само се успокой.
-Хубаво.
Той излезе от стаята ми и аз седнах на леглото,мислейки за всичко случващо се.
Неусетно съм заспала.Събудих се.Днес имахме свободен ден и можехме да правим каквото си поискаме (в обсега на хотела разбира се.)Реших да се изкъпя.Влязох в банята и се потопих в джакузито,докато ваната се напълни.
След като се изкъпах излязох,подсуших косата си и се облякох.
30мин.по-късно някой почука на вратата.Отворих и.....:
-Камерън?
-Ааз.
-Какво правиш тук?
-Ами беше забравила нещо вкъщи-каза той и размаха сутиена ми пред мен.В същия момент минаваха и мои съученици.Аз издърпах Камерън,за да влезе в стаята.Взех си сутиена от ръцете му и го прибрах в гардероба.
-Май някой се изчерви.-каза той с онази перверзна усмивка
-Млъквай.-засмях се аз
Седнахме на леглото и заговорхме.После той ми каза:
-Знаеш ли снощи ми беше много самотно?Мислех за теб и ми липсваше да си до мен и да те прегръщам.
-Ами защо не си отвлече някое друго момиче?
-Не можах.Сама каза че не съм такъв.
Той прокара пръсти през косата ми и ме целуна.После вкара езика си и докато се усетя той беше върху мен и се натискахме върху леглото ми.
Той ме съблече и аз направих същото с него.Секунди по-късно той вече беше навлязъл в мен.Камерън беше върху мен,а двамата бяхме завити под чаршафите.Докато той го вкараваше и изкарваше аз стенех без да се съобразявам,че някой може да ни чуе.Той също започна да пъшка.
Изведнъж..............Айкъл влезе в стаята и ни видя.С Камерън спряхме и аз погледнъх Айкъл:
-Хеей хаха.Виж ще ти обясня...много е забавно...ще ти хареса.
-Какво ще ми обясняваш?Аз нали виждам,че братовчед ти те чука.
-Да ами не е точно така.
-Ами?
-Като свършим ще ти разкажа.
-О вие ще продължите.Чудесно!Направо супер.-това беше последното,което каза и после излезе.Хванах се за главата и Кам ме прегърна.
-Спокойно.-каза ми той-Мога ли да направя нещо?
-Ще помогнеш само ако довършиш това,което беше започнал.
Той само се усмихна и пак навлезе в мен.
След като свършихме се завихме с чаршафа и се прегърнахме.Говорихме се и стана време Камърн да тръгва.Той се облече.Аз го изпартих до вратата и той ме целуна на излизане.
Оправих леглото си и се запътих към стаята на Айкъл,за да му обясня преди да е разказъл на някого.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Любов и омраза/Всичко коз
RomanceМежду Джема и Лиза омразата пламва от пръв поглед.Двете са готови на всичко за Айкъл,който дори и не подозира за това.Двете съперници изминават дълъг път,водейки непрестанна битка за сърцето на общия възлюбен. Какво ще стане нататък разберете сами к...