Всичко беше перфектно.Той беше единственият сред 8 момичета,но обръщаше повече внимание на мен.Реших да забързам нещата...
Бяхме в Н&М.Не очаквах,че Айкъл ще бъде толоква ентусиазиран да разглежда дрехи с още 8 момичета...
Взех една къса,прилепнала рокля.Избрах точно такава,която да ми е малка.Излязох от пробната и попитах Айкъл:
Л:Айки,добре ли ми стои роклята?
А:Ами малко ти е малка.Но така ще привличаш повече погледи,защото добре подчертава прелестите ти.
Л:Благодаря.Но проблемът е как да я сваля.Малка ми е и ципът е най-отгоре и не мога да го стигна.
А:И искаш да ти помогна да я свалиш.
Л:Ами..не ръцете ми са два метра,мога и сама.
Както казах не стигам ципа и трябва да ми помогнеш.
А:Добре (каза той с перверзна усмивка)
(Ципът заяде.Опитваше се,но така и не успя.Бяхме двамата в голямата пробна и аз стенех,защото болеше и едвам дишах,а Айкъл през цялото време повтаряше ,,още малко,още малко"Явно от отвън е звучало по съвсем различен начин и Бела влезе.Видя какво всъщност се случва и каза на Айкъл да излезе.Бела ми помогна и се оправих,но не това ми беше планът.Трябваше да измисля още нещо.Излязох от пробната и забелязах локва,която е останала след почистването.
Запътих се към Айкъл и "изведнъж се подхлъзнах"и той ме хвана.Докато ме държеше в ръцете си ми каза: )
А:По-полека.Ще вземеш да си навехнеш нещо и какво ще те правим после?
Л:Ами предполагам,че щеше да ме носиш на ръце до вкъщи.
(И двамата се засмяхме.Той ме хвана за рамото и отново ме прегърна.Тръгнахме и веднага след това той също се хлъзна и падна,а аз бях върху него,но хубавото беше,че никой не ни видя.Явно ударът не беше болезнен,защото той веднага започна да се хили като напушен.После ме погледна в очите и започна да си играе с косата ми.Колкото и приятно да ми беше все някой щеше да ни види и аз се изправих,подадох му ръка и той също стана и тогава му казах: )
Л:Ще се правим все едно нищо не е станало.
А:Да.Така ще е най-добре.
(И двамата се засмяхме.)
ESTÁS LEYENDO
Любов и омраза/Всичко коз
RomanceМежду Джема и Лиза омразата пламва от пръв поглед.Двете са готови на всичко за Айкъл,който дори и не подозира за това.Двете съперници изминават дълъг път,водейки непрестанна битка за сърцето на общия възлюбен. Какво ще стане нататък разберете сами к...