Yeni bir Aşk doğuyor

414 14 1
                                    

Averice bana bağırıyordu.

''Sana ondan uzak dur dedim!''

''Asla!''

''Neden onu bu kadar seviyorsun? Senin için ne yaptı?''

''O benim içi..'' Sanırım jeton düşmüştü. ''S..sen beni mi seviyorsun?''

Averice kızarıp bozardı.

''Evet! Ve buna o kadar pişmanım ki..!''

''Hey, bak yani ben bilmiyordum. Özür dilerim.''

''Özür dilemene gerek yok.''

''Bak ne diyeceğim. Benim hayatım boyunca hiç sevgilim olmadı. İstersen...yani şey...''

''Bunu yapar mısın?''

''Neden olmasın. Yani sonuçta çok güzel ve alımlı bir kızsın yani bence hiç bir sorun yok.''

Hiç beklemediğim bir şekilde beni öptü. Hem de dudağımdan. Bunun ne kadar iyi bir his olacağını tahmin bile edemezdim. O andan sonra her dakikayı birlikte geçiriyorduk. Yemeği birlikte yiyiyor Arenada birlikte antrenman yapıyorduk. Sanırım ondan gerçekten de hoşlanmıştım. [[Averice Medyada]] Her akşam birlikte yıldızları seyrediyorduk. Kısacası harika bir kızdı. Her fırsatta beni öpüyordu. Tabii ki bende onu öpüyordum. Bir gün yine yıldızları seyrederken 

''İan, bana doğruyu söyle. Hiç şey.. yaptınmı?''

''Ney yaptım mı?''

''Şey işte. Yani bilirsin .. Ya şey işte anlasana!''

''Ha şey. Defalarca. :Neden sordun ki?''

''Ya demek öyle! Kimmiş bu kızlar?''

Kendimi gülmekten alıkoyamadım.

''Beni kıskanıyorsun.''

''Hayır! NE alakası var. Sadece öğrenmek istiyorum.''

''Bende sadece şaka yapıyordum. Hiç kimseyle birlikte olmadım.'',

Konunun gittikçe derinleştiğini hissedebiliyordum. Averice lafımı duyunca rahatlamışa benziyordu.

''Biliyorum daha çok erken ama.. bunun nasıl bir şey olduğunu öğrenmek istiyorum.''

BU KISIM +18'DİR OKUYUP OKUMAMAK SİZE KALMIŞTIR.

Averice aniden beni öpmeye başladı. Biraz sonra tişörtümü çıkardı. Bende onunkini çıkardım. Onun göğüslerini görünce kendimi tutamayacağımı anladım. Tamamen soyunmuştuk. Bir o benim üstüme çıkıyor bir ben onun üstüne çıkıyordum. Biribirimizi öpmeyi hiç bırakmıyorduk. Gerçekten harika bir histi. Onun kalçasını elleyince , vajinasına dokununca iyice coştum. İnanılmaz bir histi. Ve sonunda malum olay gerçekleşti. Averice'e sürekli sessiz ol demeden 5 saniye geçiremiyordum. Gerçekten çok zevk alıyor olmalıydı. Arada bir harikasın! Böyle devam et! gibisinden cümleler söyleyip beni iyice coşturuyordu. Yaklaşık 2 saat böyle devam ettikten sonra ikimiz de yorulmuştuk. Neredeyse her pozisyonda yapmıştık. Sanırım onu bir daha asla bırakamazdım.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

''Şimdi seni asla bırakmam prenses.''

Sanırım birşeyi atlamıştım. Aman tanrılarım! Kumsaldayız!

''Averice, çabuk giyin! kumsaldayız. Bunun farkında mısın? Bir gören olabilir.''

''Ne yani beni kıskanıyor musun?''

''Cidden şakanın hiç sırası değil. Başkalarının senin vücudunu o halde görmelerini istemiyorum.''

Averice giyindi. Aslında onu çıplak olarak daha çok sevmiştim ama.. Ben neler diyorum. Kendimi iyice kaptırmıştım sanırım. Averice kıs kıs gülmeye başladı.

''Harika bir histi İan. Ve sen beni kıskanıyorsun.''

Daha da çok gülmeye başladı. Arkadan birisi bize bağırınca donup kaldık.

''Hey siz burada ne arıyorsunuz? Saat çok geç oldu!''

''Evet çok geç oldu!''

Bunlar annabeth ve percy idi. Yanımıza geldiklerinde

''Siz bu saatte burada napıyorsunuz?'' dedi Annabeth.

Percy'nin gözü bir şeye takılmışa benziyordu.

''Aman tanrılarım. Yoksa siz.. ikiniz..''

''Evet. Biz çıkıyoruz.'' Dedim. Averice bunu duyduğuna sevinmiş gözüküyordu.

''Yo hayır. Ona şaşırmadım. Kumdaki izler. Siz ikiniz şimdi şey..''

İkimiz de fena faka basmıştık. Benim kızardığım gibi Averice'in de kızardığını farkettim. Annabeth olayı anlayınca bize çok kızacağa benziyordu. Ki anlamıştı da .

''Yok artık! Daha 1 hafta oldu İan! Bu kampa geleli 1 hafta! Percy bile bu kadar hızlı değildi.''

''Hayır. Aslında hızlıydım ama sen izin vermiyordun.''

''Ya demek ben izin vermiyordum?''

''Belki de senden tık olmadığı içindir?''

''Benden tık yok mu kulübeye gel de göstereyim sana tık'ı, Görüşürüz çocuklar. Keyfinize bakın.''

Percy, Annabeth'i kucakladığı gibi Poseidon kulübesine yöneldi. Annabeth'i içeri götürdükten sonra bana seslendi. 

''Ha. İan, 1 saat falan rahatsız etmezsen yani.. sevinirim''

''Olmuş bil.''

Averice'le birlikte gülmeye başladık. Sonraki 10 gün harkia geçti. Kate ortalıkta yoktu. Artık Kate o kadar da umurumda değildi. Ama halen en iyi arkadaşımdı. Ta ki bir şeyin geldiğini fark edene kadar..

ARKADAŞLAR CUMAYA KADAR YENİ BÖLÜM GELEBİLİR DE GELMEYEBİLİR DE 

Melez Kampı | Sezon1: Yaşanabilir DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin