HİKAYELERİ ARTIK 3.ŞAHISTAN YAZACAĞIM.
''Kampta kalacaklar sabah saat 11'e kadar kulübesinden çıkmasınlar. Kamptan ayrılacaklar ise sabah 9 da yola çıkmak zorundalar.''
Bu sözler bir yaz mevsiminin de bitişini müjdelemekteydi. İan ne kadar Averice'den ayrılacak olsa da sonuçta okula falan gitmeyecekti. Bütün kış melez kampında kalıp daha da güçlenecekti. Evet, o kesinlikle bunu hedefliyordu.
--Sabah, saat 7.00
''Hadi ama gitmesen olmaz mı?''
''İan biliyorsun ki bazılarının aksine okulumu seviyorum.''
''Bir inek olsaydım bende severdim.''
''Hey! Ben inek değilim sadece yani biraz olabilirim ama Athena çocuğuyum. İneklememe gerek yok!.''
''Bak, birşeye ihtiyacın olursa saat , gün farketmez. Yeter ki ara. Ee ne zaman dönüyorsun?''
''6 Ay sonra.''
İan yıkılmıştı. 6 ay ondan uzak kalmak ona ölüm gibi gelecekti.
''a.. altı ay mı?''
''okullar yaklaşık olarak bu kadar sürüyor.''
''Ben ne yapacağım şimdi 6 ay. Hem de sen yokken?''
''Ben yokken ne yapıyordunsa onu yap. Hem bak Annabeth'ten öğrendiğime göre aynı okuldaymışız. O da benim okuluma kaydolmuş. Ve Percy de burada kalıyor.''
''En azından bir arkadaşım var ha.''
''İan geç oluyor gitmeliyim!''
''Sakın başına dert açma. Ve başını en ufak tehlikeye sokabilecek hiçbir işe girişme. Kendine zarar verecek hiçbir şey yapma.''
''Aynı şeyi 3 farklı cümlede özetleyebildiğin için şaşkınım^^''
''Ben ciddiyim. Lütfen?''
''Söz.''
''Sözünden dönmek yok ama?''
''Söz''
''Seni seviyorum.''
''mmmm. Ben de.''
İan ona canından bile çok değer veriyordu. Eğer o olmasaydı ne yapardı kim bilir? Averice yola koyulurken;
''Hey! İan. Az daha unutuyordum. Şey.. ben.. beni özlersin diye senin için birşey getirdim.''
Yanında getirdiği şeyi bir tür bileklik gibiydi. Ve kolyeyi andırıyordu.
''Bu da nedir?''
''Bu bir çeşit koku tutucu. İstediğin zaman beni burdan koklayabilirsin.''
İan'ın gözünden yaşlar süzüldü.
''Gitme. İçimde kötü bir his var GİTME.''