1.časť

125 6 1
                                    

Hnedé vlasy,zelené oči,okuliare....  toto ma popisuje,ale ešte som sa nepredstavila. Volám sa Ema a mám 14 rokov. Chodím do ôsmej triedy,teda začala som chodiť pred týždňom lebo boli prázdniny. Do školy som zatial nemala dvôvod prečo nechodiť s radosťou. Ale dnes sa to zmenilo. Tie známe Norské dvojičky s veľkým egom ma začali šikanovať... Chceli po mne desiatu. Asi som si nemala brať na desiatu pokrájaný ananás,ale aj tak som im desiatu nechcela dať.
-,,Nedám vám ju!"
-,,Ale dáš! Alebo chceš aby ťa vyhodili? My robíme tejto škole reklamu takže sa nám budu chcieť prispôsobiť a nie tebe čo nám nechce dať desiatu!"
Vtedy som pochopila že ak ma vyrazia na začiatku roka tak celý rok budem doma a môžem nastúpiť až na ďalší rok a na inú školu. Tak som si povedala že jeden ananás ma nezabije tak som im ho dala. Na druhý deň prišli zas,ale chceli niečo iné... peniaze. Domyslela som si že čím ďalej tým viac budú chcieť. A taktiež som tým zistila že čo som si zarobila 1 200€ na nový Macbok im budem musieť dať. Prvá suma boli 2€ čo bolo zatial v pohode. Ďalšia suma bola väčšia o nemali počet eur. A čo potom keď už nebudem mať veci pre ich požiadavky?

Nový príbeh o Eme (áno Ema,dočkala si sa😂) to nevedela že Marcus a Martinus ju budú šikanovať (vedela ale tak pšsssst.) Uvidíme sa nabudúce tak ahoj👋❤

From Depressed Girl To Happy GirlWhere stories live. Discover now