Dnes sme sa rozhodli že pôjdeme s Martinusom na ihrisko.
Najprv som sa len pozerala,ale potom ma Martinus zavolal nech mu ukážem nejaký trik. Snažila som sa kopnúť do lopty,ale aj tú som minula.
-,,Snažila som sa kopnúť do lopty ale ani to neviem takže žiadny trik neviem."
-,,Tak ťa nejaké naučím"
Len som nemo prikývla a počúvala Tinusa ako sa čo robí. Dnes ma naučil kopať do lopty a žonglovať. To mi úplne stačí.O tri hoďky má mať Martinus zápas. Práve letíme do Nemecka kde sa má zápas uskutočniť. Podľa mňa to nestihneme aj keď by sme už za 15min mali pristáť. Najviac sa obávam Lisi a Leny. S chalanmi si rozumia,ale so mnou si za to možno nebudú. A najobávacnejšia vec. Chalani su s Lelami najlepší kamaráti a mňa a Diu to môže stáť vzťah. Cestou sme sa s chalanmi dohodli že na videách a fotkách ktoré budu dávať na sociálne siete nebudem ja a Dia,aby si ľudia nemysleli že spolu chodíme.
FOTKY KTORÉ PRUDALI NA INSTAGRAM:
-,,Zabudli tam napísať kto tieto fotodokumentácie robil." Povedala Dia
-,,ale čo jee. Ty žiarliš?"
-,,nie" povedala mrzto.
Nič som nepovedala a pozrela som sa na Martinusa a Lisu. Celkom sa zabávali. Zrazu Martinus vytiahol mobil a natiahoľ ruku aby si spravili selfíčko. Lisa mu dala pusu na líče a odišla s úsmevom. Martinus s nechápavým výrazom prešiel rukou po mieste kde ho Lisa pobozkala.
Bola som v šoku
Martinusov pohľad
Aby som na dnes mal nejaké spomienky tak som si chcel odfotiť selfíčko s Lisou. Keď som nás už išiel odfotiť dala mi pusu na líce a telefon to odfotil. Nepochopil som to. Lisa vie že som zadaný. Či nie? Potom niekam odbehla. Rozhodol som sa že pôjdem za Emou. Nikde som ju nevidel tak som sa šiel spýtať Diany a Marcusa.
-,,Nevideli ste Emu?" Spýtal som sa
-,,videla, išla dovnútra"odpovedala mi Diana
Rozbehol som sa za ňou. Plakala. Ranilo ma to ju vidieť smutnú. Podlomili sa mi kolená a ja som spadol na zem. Uvedomil som si situáciu. Od deviatej sme na lodi a ja sa venujem len Lisa,Lene a Marcusovi. Potom mi dá Lisa pusu na líce. Predstava že prídem o Emu ma veľmi vystrašila. Počítal som s ňou v budúcnosti. Po chvíle rozmýšlania som spadol do bezvedomia. Pomaly sa mi zatvárali oči až kým som ich nezavrel. Pred tým ako som ich zavrel som zbadal Emu. Snažila sa ma prebudiť a prihovárala sa ku mne s nádejou v hlase.
Všetko som pokazil