Na druhý deň som išla do školy a Martinus ma čakal pred školou.
-,,Ahoj slniečko, ideme?"
-,,No jasné mesiačik :3"
Martinus vybavil aby sme sedeli vedla seba.
Učitelka:,,Takže dnes ako prvé prisadím Emu k Martinusovi a Marcus si sadne pri Dianu."
Diana-,,Ale to nemôžete! Ja sedím s Grétou! Mojou taškou! Nechcite ju uraziť!"
Učiteľka:,,Je mi ľúto,ale už som povedala. Grétka mi určite odpustí."
Oooo. Dianka si možno nájde frajera.uuuuu
Ja s Tinusom sme dávali celú hodinu pozor zatial čo Diana a Marcus kecali celučičkú hodinu.
Po hodine za mnou prišla pipka triedy :,, že si od Marcusa máš držať odstup pretože Marcus miluje mňa a nie teba"
-,,Hmmm tak to ťa asi veľmi miluje keď v rýchlosti svetla si od teba odsadol ku Diane. A taktiež celú hodinu sa rehotali a zabávali sa,ale to si si asi nevšimla lebo si si dávala na ksicht ďalšiu tonu makeupu. A vy cez hodinu? Ste sa na seba ani nepozreli. To je dosť smutné😕že?A ešte niečo:O Marcusovi viem úplne všetko pretože je to môj najlepší kamarát a mimochodom ak si myslela že sa ti páči Martinus tak ti zkazím radosť lebo s ním chodím. Sad story"
Dosť som ju nasrala, ale to mi ani trošku nevadilo. Nechápala som prečo povedala mne že mám nechať Marcusa.
-"veď aj Diana celú hodinu kecala s Martinusom a už to vyzerá že chodia spolu."
-,,Ty si fakt na chili papričky
Ja sedím s Martinusom a nie s Marcusom. Hlavne že Marcus je tvôj a pri tom ho ani neroznáš."
Zazvonilo. Sadla som si pri Martinusa a dala mu pusu na líčko a on ma potom chytil za ruku. Pipka menom Natália prevrátila oči a potichu povedala spolusediacej že za to budem trpieť. Nebála som sa. Nenechám si skákať po hlave a ona neunesie pomaly ani tašku do školy takže np. Fasa. Učiteľka z chémie chýba takže sme mohli robiť to čo chceme. Cez hodinu mi niekto strčil knihy a keď som ich zdvíhala videla som ako sa Diana a Marcus držia za ruku. Vykukla som spod lavice keďže sedia za nami a začala provokovať😁
Ja-,,ale aké ste vy hrdličky. Dia nechýba ti Grétka?"
Mac-,,opováž sa to povedať Natálii! Nevieš si predstaviť čoho je schopná. Ak chceš spýtaj sa Tinusa. V minulosti nám niečo spravila..."
Dia-,,Grétka mi je menej cennejšia ako Mac. A to je o čom hovoriť. A Mac? Čo spravila Natália?"
Pozrela som sa na Marcusa.
Mac-,,Potom ti to poviem" povedal s úsmevom.
Zvoní.Konečne.Sloboda. Idem domov. Z našej triedy chodím posledná domov lebo pri skrinke strávim minimálne 5 minút.
V tom ma niekto otočil k nemu a začal hovoriť.
-,,Toto budeš ľutovať" áno,bola to Natália.