Následovne som mu dala pusu na líčko a chytila za ruku. Išli sme ku Martinusovi aby nás vonku nikto nevidel. Mužík domáci (áno je to úplne normálna prezývka pre Martinusa) nechcel aby ho niektorá z faniniek videla a ja som to pochopila❤ u neho ma predstavil rodičom.
Tinus-,,Mami,oci toto je moja princezná Ema"
Dojalo ma že sa nebál povedať princezná. Inokedy chalani len hovoria "toto je moja frajerka ideme do izby" ale Martinus bol úplne iný❤
Anne-Teší ma ja som Martinusova mama
Erik- Ja som Martinusov otec.
Ja- som rada že vás spoznávam.
Martinusový rodičia- Aj my
Potom sme išli za Emmou
Tinus- ,,Emma toto je Ema"usmial sa,, ideme do izby tak som ťa chcel poprosiť aby si nás nechala osamote. Ok?"
Emma-okeeej
V izbe som si sadla na postel a Martinus do kresla.
Potom sme išli za Macom s ktorým sme si všetcia traja spravili fotku. Tinus ju dal na instagram@ marcusandmartinus: Ily bae🔐❤
20,678 comments
@ mandmfans_: Chodí s Marcusom alebo Martinusom?
@ emabllck_: ohhh Tinus😘 ILYT🔑
@ gunnarsenbro: Vy ste spolu tak krásny!😍
@ dmnkilvska: @ emabllck_ ty mrškaaa 😜😂❤ ale nee😌prajem😁
@ ilavska_fanpage: Dominika komentovala!
@ Lelifanpage: Nenávidím vás! Prajem vám smrť! Leli boli tie pravé!
176,897 likes
Potom sme išli do kuchyne si spraviť jesť. Ja som spravila chlebíčky a Mužík Domáci spravil popcorn a doniesol colu.
Keď sme si spravili jedlo išli sme do izby a pustili horror. Skoro vždy som sa zlakla keď tam bol JumpScare. Martinus ma chytil za ruku. Ja som sa k nemu prisunula a on mi dal pusu na čelo. Nasledovne mi dal pusu na pery a ďalej vedieť nemusíte😉.
Ráno som vstala skôr ako Martinus. Nečakane keď vstávam o 7:00 a on cca o 8:30. Išla som do kuchyne kde som pozdravila Tinusových rodičov a spravila raňajky. Potom som ich dala pri Martinusa,aby keď vstal mal prekvapenie❤ zatial som išla do kúpelne si dať sprchu a keďže som nevedela že u Martinusa prespím,tak som tam nič nemala.
Po sprche som prišla s omotoným uterákom do izby pre veci. Martinus už bol hore.
-,,Ty si bola v sprche bezomňa?" Povedal šibalsky
-,,Hej"
-,,Za to ťa budem musieť potrestať" zas to povedal šibalsky... pochopila som o čo mu ide.
-,,No tak čo už narobíme😈,ale večer."
-,,okej a ďakujem za raňajky❤"
-,,bude to 5 euro láska"
A išla som naspäť do kúpelne.
Tam som sa obliekla a šla naspäť.
Pred obedom som išla domov.