16. časť

84 8 4
                                    

After 8 year
Spala som a zrazu ma zobudil Martinus. Dnes som sa rozhodla že mu to poviem... Doniesol mi raňajky do postele. Potom mi povedal že mi chce ukázať jedno miesto. Súkromným lietadlom sme leteli asi 15 minút a keď som vystúpila mi zaviazal oči. Niekam sme kráčali. Na nejakú horu alebo čo. Keď sme hore vyšli tak mi rozviazal oči. Poobzerala som kde sa nachádzam. Boli sme na kopci z ktorého bolo vidno na more. Potom som tu zazrela moju rodinu a Martinusovu rodinu. Potom som sa pozrela na Martinusa a na otvorené ústa som si položila moje ruky keď som ho uvidela kľačať s otvorenou krabičkou v ktorej bol prsteň.
-,,Ema Jurinson. Budeš mojou ženou?" Spýtal sa ma plný očakávania a mne sa dali slzy do očí. Neváhala som.
-,,Áno! Budem!" Povedala som a skočila som mu okolo krku.
-,,Milujem ťa." Zašepkal mi do ucha.
-,,Aj ja." Potom som sa odtiahla
-,,Ale musím ti niečo povedať..."
-,,Čo?" Spýtal sa Martinus nedočkavo.
-,,Budeš otec." Povedala som s úsmevom. Martinus ma objal a poriadne stiskol a nahlas povedal že bude otcom. Bol šťastný...

EPILÓG

O pár rokov zobúdzalo manželov krik ich detí. Boli to dvojičky. Dievčatá. Volali sa Eva a Ela.
Neskôr im deti vyrástli a preslávili sa fotením na instagrame. Zarábali si slušné peniaze a žili ako v králostve.
A Ema a Martinus? Boli spolu až dokedy ich smrť nerozdelila❤

Jou,Jou😁 koniec príbehu je tu. Sad😏😢 Ale nevadí. Tak snáď pri ďalšiom príbehu👋❤

From Depressed Girl To Happy GirlWhere stories live. Discover now