Myboykth: Süper lig gibi olan bir buluşmanın daha sonuna geldik, aşırı eğlendiğim bir buluşma oldu. Hele ki kapattığımız kafenin önünde oluşan kalabalıktan geçmek, Tanrım sanırım en eğlencelisi buydu! Park Jimin'in gelmemiş olması üzülmeme neden olsa da onu bir sonraya saklıyorum!
[+283K beğeni, 30.493 yorum]
@a: Orada olmak isterdim!@b: Seokjin kameraya çok yaklaşmış ahahaha çok şirin.
@c: Jungkook'un bakışları garip geldi, diğerleri poz verirken o poz vermemiş gibi, sanki sadece kameraya bakıyor gibi.
@d: Soldan sağa doğru hedef kitle Asya-Amerika-Avrupa olmalı. Seokjin tam bir Asyalı, yüz haltları kusursuz. Jungkook sportif ve şakacı, Amerikalılar bu yüze bayılıyor olmalı ve Namjoon... Seksi ve zeki olması bile Avrupalıları deli etmeye yeter. (Avrupalıyım :D)
@jeonkook97: Çirkin çıktığım fotoğrafı atmamalıydın :( Daha iyi çıktığım fotoğraflar da vardı...
@myboykth: Senin çirkin çıktığın bir fotoğrafla henüz karşılaşmadım Jeon Jungkook, bu yüzden kuruntu yapmayı bırakmalısın.
@e: Az önce flörtleştiler, gözlerime inanamıyorum az önce FLÖRTLEŞTİLER
@jeonkook97: Star hep böyle konuşur, emin ol flörtleşmiyor :D
@e: AMAN TANRIM JEON JUNGKOOK BANA CEVAP VERDİ
@vantae: Kim fotoğraflarda asla çirkin çıkmaz? Doğru cevap, ben!
@myboykth: Git o zaman kendini çek.
@f: Star yazdığın şey yanlış anlama gidiyor
@g: Star reis yargı dağıtıyor.
@h: Star Tae'den nefret ediyor olmalı...
***
Vantae: Az önce yazdığın mesajın ayıplı olduğunun farkında mısın?
Bana ahlaksız diyerek yorumumu sildirmiştin, sen de sil!
Myboykth: Tanrım... sen tam bir delisin!
Gönderilerime yorum yapma artık!
Engellemek istemiyorum seni.
Çünkü sonrasında hayranlarını üstüme salıyorsun!
Vantae: Yorumunu sil, bu ahlak dışı
Myboykth: Tek derdin yorumum mu?
Tamam
Siliyorum.
YETER Kİ SUS
Vantae: Çok kaba olduğunu söylemiş miydim?
Ve dengesizsin
Manyak
Myboykth: Bana hakaret edip durma, dava açabileceğimi iyi biliyorsun
Vantae: Yorumu cidden silmişsin?
Myboykth: Evet, susman için her şeyi yaparımLanet yakışıklı
Vantae: Bir saniye, önce haraket edip sonra övgü yağdırmak da neyin nesi?
Sana göre gerçekten de yakışıklı mıyım?
:)
Myboykth: Evet, gerçekten rahatsız olacak derece yakışıklı buluyorum seni
Aptal
Vantae: Bana aptal diyip durma, aptal değilim tamam mıMyboykth: Peki, Bay Aptal
Vantae: Seni şimdi engelliyorum!
Myboykth: Engelle o zaman
(Vantae kişisi tarafından okundu. ✔✔)Aptal
(Vantae kişisi tarafından okundu ✔✔)~ Vantae kişisi tarafından ~
engellendinizMyboykth: Tanrım... Cidden engellemiş beni.
(Vantae kişisi tarafından engellendiniz)SEN BİR KAÇIKSIN
(Vantae kişisi tarafından engellendiniz)Yakışıklı erkeklerin şerefsiz olduğunu biliyordum ama aptal olduğuna ilk kez şahit oluyoru.
(Vantae kişisi tarafından engellendiniz)Geneli şeytan gibi olur ama sen tam bir alıksın.
(Vantae kişisi tarafından engellendiniz).
.
.
Yorum atmıyorsunuz ağlıyorum evde sessizce
:')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMERA • Kim Taehyung
FanfictionHello, bitch. Kim Taehyung bir modeldir, Seohyun ise fotoğrafçı. Peki ya sadece bundan mı ibarettir kişiler, ardında gizledikleri benlikleri isteseler bile görünür birbirlerine. Çünkü yıldızlar geceleyin parlar. Texting- kısa fic bxg BAŞLAMA TARİHİ...