Myboykth: Seni seviyorum Kim Taehyung
Vantae: Ben de seni seviyorum Ohm Seohyun
Myboykth: Seni bu hayatta her şeyden çok seviyorum Kim Taehyung
Doktor Baek karşısındaki hastanın gülümseyerek elindeki telefona kafasını eğmesini seyretti, sanırım Kim Taehyung eskiye oranla daha iyi hissediyordu.
Vantae: Ben de seni dünyalar kadar seviyorum
Ama korkuyorum Seohyun
Doktor Baek elindeki hasta belgelerine birkaç saniye göz gezdirdikten sonra gözlüklerinin üstünden Taehyung'a seslendi.
"Taehyung-shi, bugün nasıl hissediyorsun?"
Taehyung bakışlarını telefondan çekip çekingen bir tavırla gülümsedi.
"Daha iyi, seviliyormuşum gibi."
Baek Sehee gülümsedi, saçlarını at kuyruğu yaptığı sırada Taehyung'un tekrardan telefona sarıldığını fark etti, kısacık bir anı bile değerlendiriyordu.
Myboykth: Neyden korkuyorsun Taehyung?
Vantae: Ayrılmaktan
Senden ayrı kalmaktan deliler gibi korkuyorum
Myboykth: Hahahaha Taehyung-ah...
Sen zaten bir delisin :(
"Taehyung-ah? Rica etsem terapi sırasında telefonunu alabilir miyim? Böylece daha verimli bir seans olmuş olur?"
Taehyung anında kaşlarını çattı.
"Olmaz, telefonlarımı veremem."
"Ama Taehyung, bak zaten yalnız değilsin, yanında ben varım. Elli dakikanın ardından telefonların tekrardan senin olacak?"
Taehyung dudaklarını sarkıtır, başını hafifçe sallar. Koca bir adamın böylesine masumane olması SeHee'yi etkilemişti, hem de oldukça derinden.
"Pekala Taehyung, nasıl gidiyor Seohyun ile? Neler yapıyorsunuz onunla?"
Taehyung utangaç gülümsemesi ile gülümsedikten sonra uzamış olan perçemlerini kulağının arkasına attı.
"Geçen gün aslından benden nefret etmediğini öğrendim, benden nefret etmiyormuş. Aksine, beni seviyormuş."
İlginç, diye geçirdi içinden Sehee.
"Peki sen, sen seviyor musun Seohyun'u?"
Taehyung tereddüt dahi etmeden cevapladı.
"Onu herkesten ve her şeyden çok seviyorum."
SeHee derin bir iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMERA • Kim Taehyung
FanficHello, bitch. Kim Taehyung bir modeldir, Seohyun ise fotoğrafçı. Peki ya sadece bundan mı ibarettir kişiler, ardında gizledikleri benlikleri isteseler bile görünür birbirlerine. Çünkü yıldızlar geceleyin parlar. Texting- kısa fic bxg BAŞLAMA TARİHİ...