Dnešní den začal opět krásně, tak jako prozatím každý co jsem tady. Slunce plující mezi krásnými nadýchanými mráčky září, vzduch je svěží a všechno kvete. Při příchodu do kuchyně mi ihned narazí do nosu krásná vůně lívanců. Zdravím všechny přítomné členy rodiny a usedám ke stolu, protože tam už jsou. Výjimkou je však jedno volné místo vedle mě.
Lívance chutnají naprosto úžasně, Stela je skvělá kuchařka. Netrvá to však dlouho a do kuchyně vchází Kyle. Vypadá to, že právě vylezl z postele a také že nemá v plánu zatím nikam chodit, jelikož na sobě má volné bílé tričko a černé tepláky. No, třeba někam chce jít i v teplácích ale to bych se divila, protože zatím jsem ho ve venkovním oblečení potkávala jen v džínách.
,,Dobré ráno" přeje nám všem a usedá na volné místo vedle mě. Stela si s Alexem nenápadně vyměňuje překvapený pohled ale poté se spokojeně usmívají. Všichni mu odpovídají, tedy až na mě. Všímá si toho a pobaveně se na mě usmívá. Stela mu na talíř dává lívance a Kyle spokojeně děkuje.
Snídaně dále probíhá v tichosti, dokud si Stela ovšem nevšímá Kylového monoklu.
,,Kyle co se ti stalo?" ustaraně se ho táže a při tom pozoruje jeho tvář. Kylovi chvíli trvá než odpovídá, ale poté jí řekne totéž, co mně.
,,Spadl jsem ze skatu" krčí rameny a mává nad tím rukou. Alex se jen usmívá a s přimhouřenýma očima se na Kyla dívá
,,Spíš to vypadá, že jsi dostal do držky" směje se Alex a já pozoruji, jak se v Kylovi nenápadně napínají všechny svaly. Stela na tuhle poznámku pohotově reaguje.
,,Drahý, kdyby tě někdo šikanoval tak-" ale nestíhá to doříct, protože ji Kyle přerušuje.
,,Jak říkám, spadl jsem ze skatu" ukončuje rázně debatu o jeho barevné tváři a dál se věnuje své snídani.
Po Alexovém a Steliném odchodu z domu se snažím uklidit kuchyň. Mag si mezi tím hraje s Justice a Eliah hraje nějakou hru na televizi. Myslela jsem, že Kyle odešel po snídani pryč, ale on se náhle zjevil tady.
,,Zahrajeme si spolu Kinect?" zeptal se Eliaha, který téměř vyskočil z nadšení.
,,Jo, jo, jooo!" začal křičet na celý dům radostně a hned vypínat hru, kterou doposud hrál. Kyle mu pomohl zprovoznit hru, kterou se rozhodli hrát společně a začali. Chvíli jsem je pozorovala a při tom zaplétala malé Justice francouzské copánky. Tuhle hru znám, taky ji máme doma ale to hraje spíš Simon, já ne.
Kyle hrál opravdu dobře, někdy mi to přišlo až moc nespravedlivé vůči malému Eliahovi. Ten to ale opravdu bral jako zábavu, takže i když Kyle s přehledem zvítězil nebral to nijak vážně. Byla tam příjemná atmosféra, celým domem se rozléhal Kylův a Eliahův smích a Justiceino povzbuzování. Já mezi tím po oku pozorovala hru a pomocí rukou zaplétala culíčky drobounké Mag.
,,Kim, teď pojď ty proti mně" navrhl nadšeně Kyle a děti začaly spokojeně přitakávat. Kyle při tom vypadal jako malé a hravé dítě.
,,No, nemyslím si že je to dobý nápad. Dlouho jsem to nehrála" bránila jsem se touhle chabou výmluvou, i když jsem věděla že Kyle ji nějak lehce odpálkuje.
,,Jejdáá pojď a nebo se bojíš že tě porazím?" vyzývavě povytáhl Kyle obočí. Jo, to teda nebojím, ale vím to. Proběhlo mi ihned hlavou, ale přiznávat to nebudu.
,,No to teda ne!" zasmála jsem se.
,,Tak si dejte Just dance!" navrhla Justice a Eliah s nadšením souhlasil. To bych možná mohla, vždyť chodím na hodiny tance, zapřemýšlela jsem.
YOU ARE READING
DARK SECRET
Teen FictionOna je poslušná dívka, která nestojí o problémy. Bojí se nových věcí a uvnitř skrývá bolest, na kterou se snaží zapomenout. On je namyšlený kluk, který problémy jen vyhledává. Nic pro něj není zakázané a o jeho pravém životě nemá nikdo ani ponětí. ...