4 🎈🎈🎈

348 31 22
                                    


Sugar_Baekhuyn - К'во става бе тъпети ??

D.O.E.X.O. - Нищо не става бе дограма !

Lider - Пак ли полудяват ...

Dino_ChenChen - За огромно съжаление ...

Kaiiii_ - Мисля , че на нас ни трябва малко почивка . Работих ме доста !

Yixingoficiall_EXO- Кай е прав ! Все пак ....Got7 са в Тайланд ,  SHINee са в Австралия ....Всички са на почивка ...

Yehet_ - Искате да сме айляк ?

Real_PCY - Защо имам чубството че от както Лухан напусна , Сехун частично започна да затъпява ...

Lider - И ослепява ! Моля ти се , той не може да фокусира шоколада пред себе си , пък какво остава за другите ....

Bao_Zi - Мирише ми на огън !

D.O.E.X.O. - Аз отивам ...

Dino_ChenChen - ГОРИ МЪРШО ! ГОРИ !

Real_PCY - Тоз пък ...Идиота пак е паднал по стълбите ..

Sugar_Baekhyun-. Не .....аз го бутнах тази сутрин....

Bao_Zi - Беек ! Защо си бутнал Чен по стълбите ! Не виждаш ли че той и без това си е разсеян , можеше и сам да си падне ...

Yixingoficiall_EXO - Освен това Чен не е навредил на никой ..

Kaiiii_ - Той е спикоиният миндил ...

Lider - Браво , семеиство миндили ...

Yehet_ - Децата ще ги подиграват цял живот ...

D.O.E.X.O. - Не искам да ходя на почивка ! Толкова е горещо че мога всеки момент да се разтопя. Дори се очудвам че успявам да натискам бутоните ...

Yehet_ - Ауу , респект ! Да не можеш да си натиснеш клавиша ще е нещо нова ...

Dino_ChenChen - Той просто е НЕКСТ ЛЕВЕЛ !

Kaiiii_ - И отново .....точната дума е "Аутизъм"..

Yixingoficiall_EXO- Това са хора които ......аааа ясно... Да ние сме такива ...

Lider  - Щом ви мързи да ходим на почивка ....

Sugar_Baekhyun- Какво предлагате ? И ДА СЕ ИЗЯСНИМ ПО ВЪПРОСА СЪС ЧЕН ! ТО СИ СТАНА СЛУЧАЙНО !

Real_PCY - Мислех че ще ни предупреди за коне ...

Bao_Zi - Сухо , Лей и аз отиваме да купим един надуваем  басейн ! Чен плаща ! Връща ме се ! Сехун го надува ! Бекхюн го пълни със вода ! Д.О прави нещо за хапване ! Кай ще донъкне една зелена стена и ще си сложим фон на Хавайте ! И ....сме готови !

Dino_ChenChen  - Ъм.....всичко е илюзия...

Lider - Няма лъжа , всичко е истина ...



 EXO Chat 2 Where stories live. Discover now