( #! ) Тази глава ще бъде със специалното участие на TheGriffindorGirl~~~
TheGriffindorGirl - Hola трезви и нетрезви миндили !
Kaiiii_ - Ти пък от къде се взе !
TheGriffindorGirl - Реших да следя мъжа ми от по-близо , за това заплаших Сехун с развален компот и той ме включи в групата !
Yehet_ - ......Нали се разбрахме да не им казваш !!??
TheGriffindorGirl - Шшшт , тихо красавецо!
Lider - Ненормална работа ...
gg_yoonsy _ - Говори ми ...
Real_PCY - АЙДЕ И МОЯТА ДОЙДЕ !
gg_yoonsy_ - Ало принцесо , търкай си лутарийните билетчета и недей да ми се дъхаш много ...да не те оставя на сухо ..
D.O.E.X.O. - #ЗаплашенМмогоЯко
Yixingoficiall_EXO - Вие двете ме карате да спирам с мечтите си да се видя в булченски смокинг !!
TheGriffindorGirl - Ааа ама после като се напиеш със нас и въртиш гюбеци на масата , друго говориш !
Sugar_Baekhyun - Лелеееее.....
Dino_ChenChen - Сякаш пред църквата , някой оставил е бебее ....
Lider - Обогу !
gg_yoonsy_ - Не мисля че сега му е времето за турбо гюбеци ....
Bao_Zi - По-скоро турбо простотия ....
Yehet_ - Ще пием ли компот или не ! Вече ще хвана бяс от чакане !
TheGriffindorGirl- Ще чакаш . Сега играя на карти с Д.О. и ще му взема всичко което е заложил !
D.O.E.X.O. - Подяволите тя ме бие !Yixingoficial_EXO - Не трябваше ли да тренираме ...
Real_PCY - Аз си тренирам ...
gg_yoonsy_ - Къде бе слънце , на масата ли ? Гребане с лъжица ?
Bao_Zi - Тази ваша любов ме кара цял живот да си седя необвързан ..
Sugar_Baekhyun - Никой не е казал че трябва да се влюбваш в откачени наркоманки на тема компот , лютеница и чалготека ...
Dino_ChenChen - Ааа моля , моля ! Жена ми е от лудницата в Карлуково ! Съобразявайте се моля !
gg_yoonsy - Осещам как някой скоро ще го изчадкат с вестника ..
Lider - Ох ...върнах се от магазина ....
Kaiiii_ - Мараба наборе 👌
TheGriffindorGirl - Сакън ! Ти бе избрания !
Yehet_ - Каза го и на Лей когато разбра че има папка с порно в лаптопа си . Иначе * Лей е ангел . Ангелите не гледат порно *
Bao_Zi - Този чат става все по-странен......ще взема да го затворя ....
ESTÁS LEYENDO
EXO Chat 2
Humor• Корица 👉 @sadreamer_01 • Жанр 👉 Хумор • Герой 👉 Лей , Чанюл , Бекхюн , Чен , Шиумин , Сухо , Кай , Сехун , Д.О. Начало : 07.07.17 Край: 28.11.17 ∆×∆×∆×∆×∆×∆×∆ Забавните чатове на ЕХО се завръщат със втора част❕ / 1 част ~ EXO Chat / By g...