8 🎈🎈🎈

208 26 30
                                    


Dino_ChenChen - Цял ден ми звънят непознати номера!

Bao_Zi - Кога стана толкова атрактивен !?

Yixingoficiall_EXO - И на мен един непознат номер ми звънна днес ....когато вдигнах казах- Ало? А от отсрещната страна човекът каза ...
-Добър вечер , как е атмосферата ? Настроението на ниво ? Обаждам се да ви кажа че ви открих козата .....И аз затворих ....

Kaiiii_ - От кога имаш коза !?

Yehet_ - Това ми напомня за онзи път когато бяхме на дискотека и изведнъж майка ми звънна ....и музиката спря ...и тя ме попита
"Как е настроението Сехун ?"  Пък аз и отвърнах "Ми ....добро беше преди ти да ми звъннеш "

D.O.E.X.O. - От тогава не те пуска в родният ти дом ..

Lider - ПОМОЩ! Някой да помогне ! Бекхюн тръгна да ме гони след като разбра че съм пуснал любимата тениска за пране заедно с цветното . Сега съм под ключ в банята ! Не ми остава много ! Батерията скоро ще падне !

Sugar_Baekhyun - ГОРИ В АДА ЧЕРНА МАМБА ТАКАВАА! ПУ ДА ТЕ ИЗЯДАТ МИЧКИТЕ ОТ КАНАЛИЗАЦИЯТА !

Real_PCY - Почивай в мир Сухо , ще ти употребя добре боксерките ..

Dino_ChenChen- Шумин ! Ка'т чапла си в челото моето момче !Ха! Това беше за по-горният коментар ! Аз винаги съм атрактивен бе охлюв ! Ако щеш вярвай , ама жените се раздават всячески за горещо парче ка'т мене !

Bao_Zi - Ей господин Интернашинал плейбои , по-кротко...

Yehet_ - Осещам че пак ще има война ..

~~~~

Kaiii_ - Добре бе ....как може да има такива прости хора !? Не мога да схвана , аз ли съм много тъп или другите да много странни ...

D.O.E.X.O. - Какво пак !?

Kaiiii_ На кратко : В два сутринта ми звъни непознат номер : разговора :
Аз:Ало ?
-Ало да ? Кого търсите ?
Аз: .....Вие кого търсите , вие на мен се обаждате ...
-....А извинявам се ИМАТЕ ГРЕШКА !

Yixingoficiall_EXO - Големи объркваций , голямо нещо ..

Sugar_Baekhyun - Оффф Сухо още е в банята , сега трябва да ползвам във фикуса!

Real_PCY - Горкото ....няма да оцелее ....






 EXO Chat 2 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora