Sugar_Baekhyun - Значи .....ако още някой ми каже че не ставам за нищо .....съвсем сериозно ще се скараме !Real_PCY - Бебе , нищо лично ....ама не си много полезен в домакинската работа ...
Yehet_ - НЕ ГО ЛИ ЧУ ! ЕЙ СЯ ЩЕ СЕ СКАРАТЕ ! ПАК ЩЕ ЧРЕЖИВЯВАМ ТУРСКИ СЕРИАЛИ !
Dino_ChenChen - Няма майтап , животът ми е като индийски сериал , няма развитие ..
D.O.E.X.O. - Няма лъжа само истина ...
Yixingoficiall_EXO - Интересно дали с 200 лева не мога да направя нещата тук ....малко по-красиви ?
Kaiiii_- Щом аз мога да направя една метла по-хубава от Лейди Гага с 100 лева .....значи не ...
Lider - Самл как го отряза ...Bao_Zi - Хора ....съвсем сериозно ....вече много започвам да се изхаквам ....
Real_PCY- К'во стана пак бе!? Вас вече Егенето ви удря !
Sugar_Baekhyun- Като цяло ...Шиумин ! Какво стана !
Bao_Zi - Ами ....щях да се пребера с чужда количка ...и продукти ... Като бях в магазина ....взех чужда количка и точно когато щях да отида на касата , човека доиде и ми каза *Може ли да ми върнете количката , че жената ще ме бие ...
Lider - Имам чубството че с този човек имате някаква роднинска връзка . Него ще го бие жената ако не занесе продуктите .....а пък тебе щеше да те бие Кай ...
Kaiiii_ - Малко му беше миналият път ..
Yehet_ - Помня как на турнето в Китай , Лей се беше напил и се разхождаше из стаята гол ....и се хвърли на леглото и започна да се смее и точно тогава Кай взе един мокър парцал и го биеше по задника ...
Yixingoficiall_EXO - Ох , Боже ....чубствах се като лека жена ..
D.O.E.X.O. - Хмм съвпадение ?
Dino_ChenChen - Не мисла ....
ESTÁS LEYENDO
EXO Chat 2
Humor• Корица 👉 @sadreamer_01 • Жанр 👉 Хумор • Герой 👉 Лей , Чанюл , Бекхюн , Чен , Шиумин , Сухо , Кай , Сехун , Д.О. Начало : 07.07.17 Край: 28.11.17 ∆×∆×∆×∆×∆×∆×∆ Забавните чатове на ЕХО се завръщат със втора част❕ / 1 част ~ EXO Chat / By g...