14 🎈🎈🎈

168 28 16
                                    


Bao_Zi- Някой ще ме прибере ли , загубих се , а навън яката заваля .

Dino_ChenChen - Аз ще доида , къде си ?

Bao_Zi - До едно дърво .

Yixingoficiall_EXO. - Чанюл мръдни са , пречкаш ми се .

Real_PCY - Ти си прави твойте неща , аз моите ...

Sugar_Baekhyun - Ама ти въртиш гюбеци ..

D.O.E.X.O. - След като онези двамата се върнат , трябва сериозно да си поговорим за хигиената и други неща в тази къща ...

Kaiiii_ - Че какво ни е на къщата ? Освен че ние живеем в нея ..

Yehet_ - Нека започнем от това как от две седмици жартиерите на Бекхюн са на дивана .

Lider - Това жартиери ли са ? Аз мислех че е някакъв парцал и вчера измих прозорците с него...

Yehet_ - Лошо ...

Kaiiii_ - Толкова сме грешни ! Няма смисъл вече да ходим на църква ...

D.O.E.X.O. - Отидоха ти сеансите с попа от махалата...

Sugar_Baekhyun- Едно дете вчера ме спря и искаше да ми продаде камък ...

Real_PCY - Защо не го купи !?! Можеше да е от луната ..

Yixingoficiall_EXO - Като те гледам ти няма да идваш от луната , но от Марс ....

Lider - Той доиде с мир ! Не като Чен . Завзе ми цялата стая . Влиза когато поиска и един път ме сгащи гол ! Като някакъв принцип е ...

Dino_ChenChen-Имам дълъг списък с неща с които мога да ви тормозя . Сега отивам до мазето за една две ракийки .

Bao_Zi  - Пак ще има филми ...

 EXO Chat 2 Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon