K A P I T E L 4

74 2 0
                                    

Jag vaknade upp i min säng i mitt stora vita rum, jag vred på huvet för att kolla på klockan som visade 13:57. Jag suckade bara tungt och tog min telefon från nattduksbordet vid sidan av min säng och började långsamt skrolla igenom alla mina sociala medier.

Igår så hade vi fått sommarlov, vilket innebar att de var igår vi hade våran avslutnings-show. Allt hade gått bra men jag hade känt mig mer utmattad än vanligt och bestämt mig för att gå hem och ta de lugnt så jag skulle kunna träna idag istället för att gå ut och festa med dom andra för att fira att de äntligen var lov.

Jag stannade upp i mitt scrollade på Instagram vid en bild Oscar lagt upp för 3 timmar sedan, de var en gammal bild på oss och under så stod de.
"Only one week untill I meet my princess again❤️"

Texten fick mig att le och som svar så kommenterade jag tre röda hjärtan. Nu var de äntligen bara en vecka kvar tills jag skulle stå i hans famn på Arlanda igen. Tiden har gått så fort fast ändå så långsamt, eftersom att jag tränat näst intill alla vakna timmar på mitt dygn för att få undan all ångest så har inte tiden räck till, till att tänka på tiden vi varit ifrån varandra. Två månader utan den man älskar är mer påfrestande än man kan tro, om jag inte mådde dåligt innan så gör jag nog de nu trots allt.

~
Ett kort o lite halvtrött mellan kapitel. Meeen såna behövs ju också ibland så man kommer framåt, så de händer något snart...

Save Me! ~ O.MWhere stories live. Discover now