יותר מ-40 גורי חתולים הובאו לצילומי סרטונים קצרים בשביל המשרד של אמברידג׳.
ו... Vivian2004Darkblom תייגה אותי. תודה באמת. למי יש כוח לזה. אני מרשה לכם לדלג על החלק הבא: (וגם לא לעשות אותו.)1) מה גיל שלך?
152) פלאפ או סמאט (כתבתי נכון?)
פלאפ... למרות שאת שניהם אני שונאת. (כדי שלא יצאו פדיחות: סמאט זה המיני נכון?)3) מה הסיפור הראשון שקראת בווטפאד?
מלודי. וזה אחד היחידים שאני קוראת באופן קבוע פה.4) אוכל מנחם אהוב?
גלידה ושוקולד!5) אם היה מתאפשר לך לצבוע את השיער... לאיזה צבע זה היה?
כחול.6) צבע אהוב?
ירוק7) קייפופ מועדף?
בכלל לא שומעת קייפופ. חברה שלי משמיעה לי BTS לפעמים, ויש להם שירים חמודים. אז מכולם נראה לי הם המועדפים עלי.8) זמר/להקה אהובה?
Twenty One Pilots.
ובזמן האחרון התחלתי לשמוע גם My Chemical Romans, פאניק וFOB. אני אוהבת גם חלק מהשירים של קווין.9) מאיפה הגעת?
מעולם הקוסמים הבריטי.10) מה הדבר הכי מרגש שעשית?
למה להתקיל אותי עם שאלות כאלה? אין לי מושג. ברצינות.11) סדרה אהובה?
המתים המהלכים ושרלוק. למרות שאני גם מאוד אוהבת מתקפת הטיטאנים, זאב צעיר, מחברת המוות, סדרות גיבורי על למיניהן ו-13 סיבות (בניגוד למה שהמון אומרים לי, דווקא אני חושבת שהסדרה הזאת כן טובה). אני שכחתי המון סדרות אחרות... כי הזיכרון שלי גרוע. יש משהו כמו עוד 8 סדרות שהתחלתי לראות ואהבתי, אבל לא סיימתי כי אני עצלנית.
חוץ מאלה, יש לי גם רשימה לא קצרה של סדרות שאני רוצה להתחיל לראות...
אתם יודעים מה? השאלה הזאת עשתה לי חשק לזה עכשיו.12) מספר אהוב?
7. דאאא13) מי ההשראה (ז״א מודל לחיקוי?) שלך?
אמה ווטסון.14) מה המוטו שלך בחיים?
תיהיה גאה במי שאתה, ואל תתבייש בדרך שבה אנשים אחרים רואים אותך.והנה התיוגים:
Neko-L
junethekiller1
antidenzo
JoeBrookeKenned
RainandBay
sapir66
Vivian2004Darkblom (לא אכפת לי שאת זו שתייגה אותי (: )
hadasa332
tals12
7Farseer
uta234
pinkpapaya3
Lagoona7Blueאני צריכה עוד אדם אחד. אחד!
@DollyTheKiller
שיהיה.אני הולכת למחוק את כל הקטע הזה מחר...
זה הורס את הסדר בסרגל הפרקים (:
YOU ARE READING
עובדות על הארי פוטר
Randomהוגוורטס הוא הבית שלנו. קראנו את כל הספרים, ראינו את כל הסרטים, ואנחנו ממשיכים לעשות את זה פעם אחר פעם. אנחנו מקפידים להתעדכן בחדשות מרולינג, לחרוש על כל סרטוני הארי פוטר ביוטיוב, לקרוא בפוטרמור ולחכות למכתב מהוגוורטס. אנחנו פוטרהאדס, ותמיד מהנה לק...