Ontvanger: mijn dromen
Hey daar,
Wat ben jij toch magisch!!Als iemand mij de opdracht zou geven om jou te tekenen, dan tekende ik wolken, grote, pastelkleurige wolken. Mét glitter.
Jij bent mijn dromen. Eigenlijk ben jij mij maar dan het deel mij waarover ik niet veel te zeggen heb. Of dat denk ik toch...
Waarom twijfel je zo hard aan mij?
Ik doe altijd overal zo verschrikkelijk hard mijn best voor -niet voor wiskunde, maar wiskunde is slechts een detail- en toch is het voor jou nooit genoeg.Je gelooft niet in mij.
Je ziet mij altijd mislukken.
Je toont me altijd hoe ik zal falen.Ik zal te laat komen, uitgelachen worden, vernederd, verlaten en ga zo maar door.
Maar ik vecht terug.
Ik vertrek extra vroeg, kijk mensen met een grote glimlach aan en toon de mensen om wie ik geef hoeveel ik van ze hou.Ik moet je eigenlijk dankbaar zijn.
Omdat je me toont welke valkuilen er zijn.
Omdat je me toont waar ik op moet letten zodat ik geen fouten maak.Dus dankje daarvoor.
Ik vind je stiekem wel helemaal geweldig!!P.s. Als ik een verzoeknummertje mag draaien, speel je dan een slow, met mijn prins in de hoofdrol? En laat die kwaadaardige trol maar achterwege, want jammer genoeg verdwijnt zij niet wanneer ik 's ochtends mijn ogen weer open...
JE LEEST
Meer (rant)
De TodoRANT-boek ~extra scènes ~columns ~challenges ~Q/A ~favorieten I> 30.06.2017 <| ... #.. (willekeurig) @tellmeafairytale_