Ontvanger: mijn bolleke, mijn kiekse, mijn zoeteken aka mijn best friend
Heyy, mijn lief kipje,
Bij deze een berichtje dat helemaal alleen voor jou is. ^-^
Allereerst dit, ik ga, naar goede gewoonte, een disclaimer gebruiken in de allereerste zin, gewoon, omdat het kan. Ik kan je niet exact in woorden uitdrukken hoeveel ik om je geef en ook niet met daden. Ik probeer het gewoon met "te zijn" en als je nu zegt, skipp die codetaal want ik begrijp er weer niets van, dan denk ik in mezelf, ach mijn kiekse toch...
Als ik de zon ben, dan ben jij de maan, die me nooit in de steek laat en die de hele nacht op blijft enkel en alleen maar om mijn stralen te tonen aan anderen. Als ik het stand ben, dan ben jij de zee, omdat je me soms overrompelt, maar we wel bij elkaar horen. En als jij Rutger bent, dan ben ik Denise, want dat is nu eenmaal zo.
Laat ik het gewoon zeggen zoals het is. Ik kan niet zonder jou. En ik meen het. Wanneer ik een slechte dag heb gehad is er niemand aan wie ik durf te zeggen hoe het écht met me gaat, behalve aan jou. Wanneer ik in een super happy mood ben dan wil ik niets liever dan dat jij ook een blij kipje bent.
We hebben al een lange weg afgelegd en ja, hij heeft gelijk, het leven is inderdaad een beetje zoals de weg die een trein aflegt en mag ik even zeggen hoe blij ik ben dan jij niet afgeschaft bent wegens een staking?
Ik ben weer lekker klef bezig, maar ja, ook daar ben je inmiddels aan gewend. ;)
En ik weet dat ik het veel te weinig zeg, maar ik hou van je. Ik hou van je zoals ik van niemand anders hou. Ik hou van je op een manier die zo sterk is dat ik je nooit meer kan laten gaan. Ik hou van je zoals je houdt van je zusje en dat is logisch, want jij bent ook mijn zusje.
En dat zal ik dan ook altijd blijven doen, wat er ook gebeurd en wat andere mensen ook denken of zeggen, ik ben er altijd. Ik hou van de manier waarop je lacht en ik hou van de manier waarop je naar hem kijkt en ik hou van de gedachte dat hij op een dag op dezelfde manier terugkijkt naar jou.
En wat er ook gebeurt, a girl can live without a boyfriend, but she can't live without a best friend.
En om af te sluiten, nog een keertje omdat ik het toch veel te weinig zeg:
Ik hou van je
Xx
JE LEEST
Meer (rant)
RandomRANT-boek ~extra scènes ~columns ~challenges ~Q/A ~favorieten I> 30.06.2017 <| ... #.. (willekeurig) @tellmeafairytale_