Królowa Gotham City powraca

543 28 2
                                    

Obudziłam się w jakimś ciemnym pomieszczeniu.Byłam przywiązana do krzesła. Rozglądnęłam się po pomieszczeniu. Pewnie byłam w jakimś opuszczonym miescu sądząc po trochę rozdrapanych ścianach, plamach krwi i wogóle wystroju tego miejsca.
-Witaj skarbie-usłyszałam nagle.Gdy zobaczyłam Jokera byłam w szoku.-Nie przywitasz się z tatusiem?-uczucie zdziwienia na chwilę zastąpiło szczęście,że on żyje i nic mu nie jest,ale to uczucie zastąpiła złość. Nie ja byłam wkurzona.Jak mógł mnie porwać!?Pewnie chce,żebym do niego wróciła.Ale przecież to Joker, on może wszystko. (wyczujcie ten sarkazm )
-Czego odemnie chcesz?-zapytałam.
-Spodziewałem się lepszego powitania.
-Powitania?!Powitania?!Ty mnie porwałeś i spodziewasz się lepszego powitania?!-w końcu nie wytrzymałam.
-Powróciłem.Powinnaś sie cieszyć.
-Cieszyć?!Przecież ty umarleś!
-Ale zmartwychwstałem-powiedział rozbawiony.
-Czego ty chcesz chory człowieku?!
-Dopiero teraz odkryłaś,że jestem chory?-przewrócił oczami-Jesteś taka
jak ja Harley.-zacisnęłam zęby.Miał rację.
-Odpowiesz mi w końcu czemu mnie porwałeś?zapytałam spokojniej.
-Chce cię odzyskać.
-Ja już ułożyłam sobie życie.Bez ciebie.
-Z tym rudzielcem?Ha ha ha -zaczął się śmiać.-pamiętasz jak to było być królową?Cudownie nieprawdasz?
-Jak mnie wyzywałeś,biłeś jak ci się sprzeciwiłam,nie miałeś dla mnie czasu?
-Ja już taki jestem i nic nie poradzisz.
-To jest właśnie najgorsze.
-Ja tam siebie lubię-wzruszył ramionami i wyszczerzył się jak debil. -Wróć do mnie.Bez ciebie nie wytrzymuję.
-Chyba pociągu seksualnego -przewróciłam oczami.
-Tak to też.-uśmiechnął się szaleńczo.Ale przedewszystkim chcę ciebie Harley.To jak?Wracasz do mnie?-rozłożył ręce.Kocham Jeroma,ale Jokera bardziej.Podbiegłam do niego i rzuciłam mu się na szyję. (jak coś wcześniej ją rozwiązał xD)
-Wiedziałem,że wrócisz.
-Tęskniłam.
-Ja też kotku.-pocałowałam go co od razu odwzajemnił.
-Kocham Cię.-powiedziałam gdy skończyliśmy się całować (a trwało to dlugo).

Nie odpowiedział.
^^
Hej
Mam nadzieję,że wam się podoba
Do zobaczenia 😂😘😘😘😎

My Puddin~Joker
^^

Crazy in Love // Harley & JokerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz