Wieczorem ,gdy leżałam i oglądałam film przyszedł Joker
-Harley zbieraj się,jedziemy do klubu-powiedział
-Okey-powiedziałam i poszłam na górę się przebrać.
Ubrałam się w moją ulubioną złoto-czarną,krótką sukienkę w romby.Zrobiłam sobie makijaż.Czyli pomalowałam sobie powieki na kolor złoty.Usta pomalowałam czerwoną szminką. Zeszłam na dół.Tam czekał już maleńki.
-Jak wyglądam?-zapytałam
-Seksownie,jak zawsze-powiedział ilustrując mnie od góry do dołu-Chodźmy-dodał
Wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do purpurowego lamborghini Puddina i pojechaliśmy do klubu.Gdy dojechaliśmy weszliśmy do klubu.
-Ja idę do baru-powiedziałam.
-Dobra-odpowiedział i poszedł do loży dla vipów.
-Whisky-poprosiłam(XD),gdy byłam już przy barze.Gdy dostałam zamówienie ,wypiłam trochę i poszłam tańczyć.Tańczyłam i tańczyłam ,aż nagle poczułam na sobie czyjś wzrok.Rozejrzałam się.To puddin się na mnie patrzył.Uśmiechnęłam się w jego stronę i tańczyłam dalej.Nagle poczułam,że ktoś maca mnie po tyłku.Odwróciłam się i zobaczyłam jakiegoś typa.Wkurzyłam się,ale zanim zdążyłam coś powiedzieć usłyszałam strzał.Spojrzałam w dół i zobaczyłam tego chłopaka z rozbitą czachą.To maleńki w niego strzelił.Po chwili podszedł do mnie.
-Chodź -powiedział-poszliśmy na górę.Jokuś zaczął mnie rozbierać nie pozostałam mu dłużna.Gdy byliśmy nadzy rzucił mnie na łóżko.
Nie muszę pisać co,się działo dalej.😉
^^
Hej sorry za błędy,ale z ortografii za dobra nie jestem.XD
My Puddin ~ Joker
^^
CZYTASZ
Crazy in Love // Harley & Joker
HumorUWAGA! Te opowiadanie nie było pisane do końca na poważnie, więc proszę o dystans...OSTRZEGAM PRZED WEJŚCIEM TUTAJ! Nie przyszedł...Zostawił mnie tu... Historia oczami psychopatki ~ Harley Quinn