Hajnali 3 körül lehetett amikor majd szét robbant a fejem a sok piátol és a hangos zenétől amire már 4 órája táncolok. Azaz csak probálok táncolni.úgy döntöttem hogy kimegyek egy kicsit szellőztetni a fejemet.A szórakozóhely hátsó kapujához indultam amikor eszembejutott hogy miért is vagyok itt.A barátnőm(Lauren) elrángatott ide mert szerinte a barátom szakítása után eléggé zárkózott vagyok.Nem akarok sehova se menni,senkivel se találkozni.A barátom 3 éves járás után egyszer csak megunt és megcsalt.Király nem?Amikor kiértem megcsapott a friss levegő.nagyon szédültem 100%-ig be voltam rugva.Nem találtam seholse egy padot amire leülhettem volna,sétálni most nem volt kedvem ugyis csak dölöngéltem volna össze-vissza.Ezért a kijárat melletti hideg aszfalt kényelmesebbnek tűnt mint a séta.Körülbelül 3 perce ültem, térdeimet felhúztam és kezeimmel összekulcsoltam lábaimat amikor nagyon elkeztem fázni.Dideregtem.Ekkor hallottam meg egy ajtocsapást.az kijárathoz kaptam fejemet, amikor egy magas barna hajú srác jött ki.Oldalra nézett és meglátott ahogyan ott ülök és én őt nézem.Tekintetemet nem tartottam tovább rajta inkább előre szegeztem.Azonnal észrevette hogy nem vagyok valami jól.odajött hozzám.-Szia,valami baj van.?-gugolt le elém.
Megláttam tökélletesen szemébe boruló barna haját.Csak ennyit láttam belőle mert nagyon elhomályosodott a sok alkohol hatása miatt minden.
-Igen.Te vagy a baj.-válaszoltam flegmán mivel azt se tudom hogy ki ez a srác ,mellesleg unszimpatikus is.
A flegmásságomra még az is rátett egy lapáttal hogy fáztam és az idióta ex barátomon gondolkoztam hogy mekkora egy féreg.
-Hát jó.-Leült mellém majd csak nézett előre.
Kínos csend uralkodott csak a bent dübörgő zenét lehetett tompán hallani.Nem akartam vele beszélni de eléggé kínos volt ez így.végül a srác törte meg ezt a csendet.
-Eléggé vacogsz.Gyere, odaadom a pulcsim.-ahogy kimondta már vette is le a pulcsiját viszont vele együtt véletlen(vagy nem véletlen)a polóját is egy kicsit felhúzta így megláttam tökéletes felsőtestét.Tejoég.
Odanyujtotta hozzám a pulcsiját és láttam hogy nincs rajta poló.Pulcsijával együtt odaadta, amit el is fogattam flegmán kikaptam kezéből és valami "kössz" félét odamorogtam neki.
-Nem vagy valami túl életvidám.
-Ezvan.-szintén tarottam flegmásságomat mert nem akarok egy utolsó ribancnak tűnni, aki minden pasinak beadja a derekát csak mert szépen mosolyognak rá.
Én ezt így tartottam helyesnek.Igaz eléggé vonzó volt poló nélkül és a szemébe logó hosszú kócos barna haja.Még mindíg szédültem így nem láttam tisztán arcát.Forgott velem a világ, vele együtt pedig a gondolataim.Most mit csináljak.?Itt ülök berúgva egy szórakozóhely mögött egy adonisszal melettem.Menjek vissza.?Hol van Lauren.?Talán keres.?
-És amugy neked mi is a neved?-kérdezte gondolkodásomat megszakítva.
-Jessie.Téged szépfiú.?-természetesen ezt enyhe szarkazmussal kérdeztem.
-Nash.Nash Grier.
Sziasztook.Remélem tetszik a történet, ha igen vote-oljátok légyszi.😃😄Irjatok nyugodtam kommentet válaszolok rájuk.😇 Ha valami helyesírtási esetleg fogalmazási hibát találtok a történetbe azért bocsi.van hova fejlődnöm.Mindíg ékezetek nélkül irok barátaimnak ezért lehet ez.😌 Lassan kövi rész.😉👋
BẠN ĐANG ĐỌC
🌞YOU ARE MY SUNSHINE🌞 I Nash Grier Fanfiction
FanfictionMinden egy átbulizott éjszakán kezdődött... -Ennyire jóképű vagyok.? -Igen.-Mondtam halkan szinte már suttogva hogy véletlenül se halja.kicsúszott. -Hallottam.-megintcsak az az angyali mosoly. Azon kaptam magam hogy magához húzott.Egyik keze a derek...