🌞 2.rész 🌞

233 14 0
                                    


-Jaj te vagy az a megonos fiu!-mondtam büszkén.

-Öhm.az nem megon hanem magcon.de amugy igen.-javított ki lenézően.

-Jaj elnézést főnök-erre csak felnevetett.

Mitne mondjak nagyon aranyosan nevet.najo.semmi.nem.ahh hagyjuk.

-Amugy az a Cameron gyerek nagyon helyeske.

-Igen tényleg az.Legjobb barátok vagyunk már nagyon régóta.Bejön mi.?-mosolygott perverzen

-Hát nemrosz.Azért szívesen lennék a helyedbe.-mosolyogtam vissza perverzen.

Erre már nem válaszolt.Ezzel ezt a témát is lezártuk úgyérzem.

Arra lettem ismét figyelmes hogy a dupla poló és a bundás pulcsi ellenére újra vacogok.jo igaz énse vagyok normális, hogy október végén eljöttem miniszoknyába és egy ujjatlan polóba.teljesen átfagytam.Nash észrevette ahogyan ismét remegek a hidegtől.

-Még mindíg fázol.?a gatyámat is odaadjam.?-mosolygott.gyönyörűen mosolygott.nem tudtam ellenálni.engem is mosolyra késztetett gyönyörű mosolya.tényleg gyönyörű.

-Légyszi.-mondtam enyhe szarkazmussal.

Azzal a lendülettel ahogy kimondtam már gombolta is ki a gatyáját.

-Héj nem mondtam komolyan.!!-Állítottam le.

-Hahaha.Ha láttad volna most az arcodat.

-Nagyon vicces Gash.-Ittas állapotomban képes vagyok összekeverni a betűket így a Nashből Gash lett.hupsz.

-Nash.-javított ki.

-Ja igen tudtam.

Ezután odabujt hozzám vállamat átkaroltam és mellkasára húzta fejemet.Csak hallgattam a szívverését.nyugott és lassú.megnyugtatott.lehunytam a szemeimet és elnyomott az álmosság.

******

Mély szundításomat az ablakon bevilágított megvakító napfény zavarta meg.Lassan elkezrem kinyitni szemeimet.Pechemre pont a szemembe sütött a nap.Végül erőt vettem magamon és kinyitottam (Nashnél nem szebb)kék szememet.Azt hittem hogy otthon a szobámba vagyok, de amikor körülnéztem rádöbbentem hogy ez nem így van.Sötétkék fal,fekete bútorok,gördeszka és amin legjobban meglepődtem egy franciaágy, amin én is feküdtem.nem egyedül.oldalra néztem és csak egy pucér hátat láttam.Nem tudtam hol vagyok és hogy hogy kerültem ide de úgy döntöttem, hogy elmegyek minnél hamarabb.

Felültem az ágyból de ekkor egy erős kéz húzott vissza.Megijedtem.Azt hittem hogy valami pedofil, aki ki tudja hogy mit csinált velem este.
Elkezdtem kapálózni és kiabálni, de befogta az illető a számat.

-Mit csinálsz.?-Kérdezte egy ismerős hang, közben elvette a kezét a számtól.

-Jézusom Nash.tudod hogy megijesztettél.?azt hittem hogy egy pedofil.-hadartam el neki megkönnyebbülve miközbe hátrafordultam hozzá.

Megláttam ahogy fekve könyököl az ágyon poló nélkül és engem néz mosollyal az arcán.Belenéztem gyönyörű tengerkék szemébe.kicsit lefagytam talán még a számat is tátva hagytam.

Tegnapról amúgy csak a nevére emlékszek meg hogy jol néz ki, a többi kiesett, nem tudom hogy kerültem ide.

-Najó ez vicces.amúgy meg ennyire feltűnően ne bámulj.-nevette el magát.

-Ahha tényleg nagyon vicces és nemis bámullak.csak.mindegy.

-Nem mindegy,mondjad.

-Gyönyörűek a szemeid.Na de mindegy is.

-Sokan mondták.A tieid is eléggé szépek.-bokólt.

Lehet hogy kicsit elvörösödtem, de nem akartam hogy ezt lássa ezért elfordultam tőle.

-Mi ez a gönc rajtam.?-néztem magamon végig, egy óriási pulcsiba voltam és szoknyába.

-Nem emlékszel.?-Éreztem ahogyan végignéz rajtam.

-Mire.?Néztem rá kérdőn.

Megint csak elvesztem a szemeiben.Oh Shit.

-Hahó!figyelsz amit mondok, csak mert egyfolytában engem nézel, mellesleg az a szép szád is nyitva van.?

Basszus.

-Öhm.Ja bocsi nemfigyeltem.Mit is mondtál.?-kérdeztem kínosan a tarkómat vakarva.

-Ennyire jóképű vagyok.?

-Igen.-Mondtam halkan szinte már suttogva hogy véletlenül se halja.kicsúszott.

-Hallottam.-megintcsak az az angyali mosoly.

Azon kaptam magam hogy magához húzott.Egyik keze a derekamon másik a feje alatt.Nagyon közel voltunk egymáshoz, szinte összeértek homlokaink.farkasszemet néztünk.Ajkai közeledtek felém...

NAHALOO.Szóval 2 dolgot szeretnék kérni tőletek.😬 1.Írjátok meg (a comment gombra kattintva), hogy hány hetente szeretnétek új részt(nem biztos, de majd próbálom betartani amit írtok).
2.Ha tetszik a könyv vote-oljátok vagy irjatok kommentet hogy tetszik, mert ha nem tetszik senkinek inkább abbahagyom.😐
Ennyit szerettem volna.KÖSZÖNÖM HOGY EZT A RÉSZT IS VÉGIGOLVASTAD.😇❤

🌞YOU ARE MY SUNSHINE🌞 I Nash Grier FanfictionWhere stories live. Discover now