🌞 6. Rész 🌞

136 9 3
                                    

-Szuper volt ez az óra!-Örvendezett a nem nornális barátnőm.Ezeknél a mondatainál gondolkozom hogy hogyis hívhatom őt barátnőmnek...

-Ahha-Válaszoltam mintha megse halottam volna mondatát.Pedig igenis meghalottam.Sajnos.

-Nézd most jönnek ki az ,,A”-sok!-Mutatott a nyitódó ajtóta.

Mint az tudni kell mi vagyunk a ,,B"-sek és örök ellenségünk az ,,A"-sok.Szörnyen rosz viszonyban van a két évfolyam.

-Ott van!-Mutattott a tömegre.

-Ki.?Hol.?

-Az új évfolyamtárs!-mutatott a tömegbe.

Ekkor egy középmagas barnahajú fiú jött ki majd ment a mosdó felé.Összenétünk egy pillanatra majd visszanézett a földre és újra rám.Gyomrom görcsbe rándult, szám tátva maradt.Ő volt az.

-Jessie!Szia!Te ide jársz.?-Kérdezte Nash közeledve felém.

A folyosón az összes szem ránk szegeződött.Én csak álltam ledöbbenve.Tenyerem el kezdett izzadni, szívem egyre hevesebben kalapált.Most mondtam le róla azt hittem hogy soha nem fogunk találkozni és elfelejtük egymást, most pedig nézhetem a képét még 2 évig(5 éves az iskola most vagyunk 11-edikesek).

-Öhm Jessie.-legyezte szemem előtt a kezét Nash, ezzel kizökkentve gondolataimból.

-Öhm szi-szia.Igen ide járok.-Mondtam dadogva, még mindig ledöbbenve álltam előtte.ELŐTTE

-Üdvözlünk a Libery High-ba!-tette szét kezét a mellettem álló barátnőm.-Ti amugy ismeritek egymást.?-ráncolta össze szemöldökét Lauren.

Nashel egymásra néztünk.Mindkettőnkön látszódott hogy eléggé váratlanul ért ez a kérdés.Éreztem ahogyan elkezd az arcom a paradicsom színével egy árnyalatú lenni.Ha azt mondjuk hogy igen megkérdezi hogy honnan stb. és el kell mesélni ezt az eléggé érdekes sztorit.De hogyha nemet mondunk az eléggé feltűnő hogy hazudunk, mert akkor honan tudná a nevemet Nash.Fél perc után Nash törte meg a kínos csöndet.

-Öhm -vakargatta a tarkóját az előbb említett fiú.

-Nem-mondtam ki.

-Igen-nyögte ki Nash az én ellenkező válaszommal együtt.

Ekkor valami rosz érzés kapott el.Mintha hasba ütöttek, majd földve rogyva még belém is rugtak volna 10x.

Lauren eléggé furán nézett ránk hogy most akkor mivan.

-Igazából van egy közös ismerősünk és csak onnan ismerjük egymást.- hazudott Nash.Mit ne mondjak ha Lauren helyébe lennék simán elhinném ezt a storit.

-Ó! Az szuper!-mosolygott ránk. -Viszont én megyek be tanulni föcire kövi órán írunk.-ahogy kimondta már bent is volt a teremben.

Halii!Remélem tetszett💖
Mindjárt itt a karácsony és addig nem hiszem hogy lesz új poszt ugyhogy most megragadnám az alkalmat hogy BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNJAK!💖💖💖💖🎄
PUSZIII💋

🌞YOU ARE MY SUNSHINE🌞 I Nash Grier FanfictionWhere stories live. Discover now