Kızım bak babanın başka bir kadından çocuğu varmış. O yüzden biz ayrılmalıyız dediğinde donup kalmıştım adeta bu nasıl olur babamın başka bir kadından daha çocuğu nasıl olur demiştim kendi içimde inanmıyorum sana yalan söylüyorsun demiştim.
Annem;
Kızım biliyorum inanması çok zor ama napalım demişti. Ben şu saatten sonra babanla asla evli kalamam. Buna göz yumup gururumu yerler altına alıpta babanı artık evli kabul edemem derken annemin gözünden yaş akıyordu bunu görebiliyordum. Anneme destek olmam lazımdı. O aşalık herifin tekiydi. Artık o artık benim babam değil derken bile gözlerimden akan yaşları durduramıyordum. Annem gözümden akan yaşları görmesin diye arkamı dönüp gözümdeki yaşları siliyordum. Akşam olmuştu. Hala nasıl olur da bu adam eve gelebilir ki aklım almıyordu bize yaşattığı onca şeyden sonra ama o adam bunun hesabını verecekti annemi aldatmanın hesabını ya nasıl olur anlamıyorum annemle evlendikten sonra nasıl olur da ertesi gün annemi aldatabilir ki off aklım almıyor. O şimdi görür bize bunları yaşatmaya hakkı yok hızlı adımlarla merdivenlerden aşağıya iniyordum ne güzel ya adam bir şey yok gibi oturma odasında film izliyor. Yok ama bu kadar kolay değil annemi aldatıp hiç bir şey yokmuş gibi davranamaz.
Baba ;
Efendim kızım :
Bu olanlar doğrumu dediğim de babam susup kalmıştı. Susma konuş bu olanlar doğrumu demiştim. Babam evet doğru demişti. Ya sen bize bunu nasıl yaparsın sen bizim hayatımızı nasıl mahvedersin hepsini geçtik sen nasıl annemi aldatırsın ya Sen anneme bunu nasıl yapabildin. Nasıl annemi aldatıp başka bir kadınla birlikte olabildin buna nasıl vicdanın el verdi baba konuş susma diye bağırdığımda aya kalkıp üstüme doğru gelmeye başladı. Annem Ekrem dur sakın kızıma vurmayı aklımdan bile geçirme dediğinde olduğu yerde durup kalmıştı. Nouldu gerçekleri duymak zor mu geldi. Ekrem bey sen annemi aldatırken ama zor geliyor muydu yoksa hiç annem aklına gelmedimi bence gelmedi sence ece tek bir kelime daha edersen sonu kötü olur demişti. Nie benide o bir gecelik kadın gibi benidemi döversin demiştim. Babam öylece susup bana bakıyordu.