Ama ece asla o adama boynunu bükmeyeceksin bunu sakın unutma. Sabah olmuştu okul zamanı gelmişti.
Annem:
Kızım hadi kalk okula geç kalacaksın hadi artık demişti. Ben ise oflaya, oflaya yataktan kalkmıştım. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyinip aşağıya iniyordum. Bir de ne göreyim, misler gibi bir sofra ayyyyyy en sevdiğim şey bence bu dünya da yemek yemek herhalde neyse kahvaltımı yapıp okula doğru yürümeye başladım. Cebimden telefonumu çıkarıp watsapp' taki mesajlara bakarken Emre'yi gördüm emre diye seslendim. Oda arkasını dönüp bana bakınca yanıma doğru gelmeye başladı.
-Günaydın kraliçem:
-Günaydın Emre:
-Nasılsın bakalım bu iki gündür gelmiyorsun okula
- Nasıl olim ölmüyoruz ama çürünüyoruz.
-Nouldu bakalım kraliçem
- Nasıl olsun işte yine o mesele babam meselesi
-Hımm. O durum nasıl oldu ya?
- Nasıl olsun işte babam annemle evlendiği zaman ertesi gün başka bir kadınla birlikte olmuş. Yani anlıyacağın annemi aldatmış.
-Hımm...
-Üzülme be kraliçem bak benim annem de başka bir adamla daha evlenmeden birlikte olmuşlar bak ben daha babamın kim olduğunu dahi bilmiyorum. Hayat böyle işte napalım.
- Eeee sen nasılsın kraliçem.
- Nasıl olim işte aynı, sen nasılsın peki Emre
-Çok iyi kraliçem
-Biliyor musun dün bana bir kız instagram'dan mesaj attı.
-Hımm ne dedi peki bu kız kimmiş.
-Bilmiyorum valla kraliçem bende işte ben seni okulda gördüm seni çok beğeniyorum zaten sevgilinde yokmuş zaten yani diyorum ki biz bir başlasak mı? Dedi valla o kız bunu diyince öyle donup Kaldım. Yani sonuçta bana böyle hiçbir kız bana böyle demedi.
- eee o kız kim peki ismi ne?
- ismi Eylül.
-Hımm hadi hayırlısı olsun bakalım.
-Hadi daha fazla oyalanmayalım da derse girelim. Ders başlar birazdan.
-Tamam hadi girelim lan iyiki varsın.
-Sende iyiki varsın canım benim. 😊Arkadaşlar devamı gelecek lütfen beğenip yorum yapmayı unutmayın iyi geceler