Ece Ve Emre

141 21 2
                                    

Emre benim gitmem lazım demiştim emreye emre neden ece nouldu demişti. Annem birşeyler konuşacakmış benimle kusura bakma. Tamam canım noulacak sanki tamam gel ben seni bırakim o zaman demişti. Ve evin önüne gelmiştik. Arabadan inerken herşey için teşekkür ederim emre diyip arabadan inmiştim. Çantamdan anahtarı çıkarırken emre ece diye seslenmişti. Bende arkamı dönüp efendim demiştim. Emre arabadan inip benim yanıma doğru yürüyordu. Bende ne olduğunu anlamadan emreye baka kaldım. Ece bunu sakın unutma seni çok seviyorum ne olursa olsun ben her zaman yanında olacam bunu sakın unutma diyip ellerimi ellerime deyen elini çekip gitmişti.
Ya ben bu çocuğu seviyorum galiba diyip gülümsedim. İçimdeki ses ne diyorsun ece  sen o senin sadece bir arkadaşın kendine gel diyince off ben ne diyorum böyle ya emre benim için sadece bir arkadaş bunu sakın unutma. Ama o bana yaklaştığında kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu neyse ece boşver sen bunları o senin sadece okuldan bir arkadaş bunu sakın unutma diyip kapıyı açmıştım. Annem sonunda geldin ece demişti. Bende neymiş bu önemli olan şey demiştim.

Arkadaşlar devamı kısa süre sonra gelecek beni  mutlu etmek istiyorsanız beğenip yorum yapmanız benim için yeterli ☺☺

Kalbimi Duyabiliyor Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin