Mini Etek

49 15 6
                                    

-Günaydın aşkım.
-.....
-Günaydın bitanem.
-Geliyor musun okula aşkım seni evinden alıp beraber gidelim mi?
-Olur aşkım 1 saat sonra kapının orda ol o zaman aşkım.
-Tamam bebeğim
-Neyse bende kalkim elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirip hemen aşağıya inim. Acaba bugün ne giysem ya off emre gelecek beni almaya bide dur bi mini etek ve beyaz bir tişört giyim bari ama ya emre kızarsa eteye aman ya boşver konuşur konuşur susar. Neyse ben giyinim.
.....
Artık hazırım şimdi biraz makyaj yapim ve aşağıya artık inim.
....
Anne anneeee günaydın
Günaydın canım benim hadi gel kahvaltı yapta seni okula bırakim.
Aaa şey anne beni almaya emre gelecek onunla birlikte gidecez okula,
Emre nie geliyor ki seni almaya öylesine anne ya arkadaşça okula gidecez. Öyle olsun bakalım artık başka sefere.
Aynen anne
Neyse ben artık kalkim emre gelecek şimdi.
Tamam kızım sana iyi dersler.
Teşekkür ederim anne aşağıya iner inmez emre nin apartman kapısının orda beklediğini gördüm. Ve hemen yanına gittim.
Günaydın aşkım benim diyip yanağına öpücük kondurdum.
Günaydın kraliçem benim seni çok özledim ya kuzum benim 😚😚😚😘
Aşkım şöyle dön bakalım.
Aha şimdi bittin ece
Ece bu eteğin devamı nerde?
Devamı yok aşkım etek bu kadar
Demek bu kadar!
Evet sevgilim.
Git eve değiştir üstünü öyle gel yoksa bugün  okul filan olmaz.
Aşkım lütfen ya valla bak söz bir daha giymiyecem. Hem sen beni böyle beğenmedin mi?
Ece bu hal ne her yerin açıkta olmaz böyle git üstünü değiştir yada, ben çıkarım ben değiştirim üstünü karar ver.
Off tamam ya bekle 10 dk geliyorum.
Hadi git değiştir üstünü hatta gel şu ceketi al üstüne bağla öyle çık her yerin belli
Ya yok artık emre ya bu kadar kıskanç olma
Hadi değiştir üstünü gülüm. 😍😚😚 seni seviyorum aşkım.
Bende seni aşkım.
....
Şimdi oldumu aşkım üstümü değiştirip geldim. Altıma siyah dar paça üstüme beyaz tişört oldumu.
Oldu aşkım benim, bundan sonra o etek yok hatta onu yak. Yoksa ben yakarım, tamam aşkım benim hadi gidelim.
Tamam aşkım.

Arkadaşlar biraz kısa oldu ama devamı gelecek. Hepiniz seviyorum iyi geceler 💕💕❤

Kalbimi Duyabiliyor Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin